حضور پر رنگ کانون چهارده معصوم (ع) ایلام در اربعین حسینی/از اسکان زائران تا تدارک فعالیت‌های فرهنگی هنری
حضور پر رنگ کانون چهارده معصوم (ع) ايلام در اربعين حسيني/از اسکان زائران تا تدارک فعاليت‌هاي فرهنگي هنري
مدیر ستاد فهما استان ایلام خبر داد؛

حضور پر رنگ کانون چهارده معصوم (ع) ایلام در اربعین حسینی/از اسکان زائران تا تدارک فعالیت‌های فرهنگی هنری

حجت‌الاسلام و المسلمين چراغي‌پور در جريان بازديد از کانون چهارده معصوم (ع) شهر ايلام گفت: اين کانون امسال و در جريان اربعين حسيني علاوه بر بحث اسکان زائران، فعاليت‌هاي فرهنگي هنري متعددي را تدارک ديده است.
شناسه خبر : 39558 تاریخ انتشار : ۴ مرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۳۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان ایلام ، حجت الاسلام و المسلمین «علی چراغی پور» عصر دوشنبه سوم مرداد  در بازدید از کانون فرهنگی و هنری چهارده معصوم (ع) شهر ایلام با بیان اینکه کانون های فرهنگی و هنری مساجد در نقاط مختلف استان به زائران سید الشهدا خدمات رسانی می کنند اظهار کرد : به همین منظور بازدید های میدانی از آمادگی کانون های استان به عمل خواهد آمد.

 

مدیر ستاد فهما استان ایلام، با بیان اینکه کانون فرهنگی  و هنری چهارده معصوم شهر ایلام یکی از کانون های فعال استان است که هر ساله در ایام اربعین حسینی به زائران حضرت سید الشهدا ء خدمات رسانی می کند تصریح کرد: اسکان ، تغذیه ، برگزاری فعالیت های فرهنگی و مذهبی برپایی نماز های جماعت با حضورزائران زیارت عاشورا و دعای توسل  از جمله برنامه های این کانون در ایام اربعین خواهد بود .

 

وی ،همچنین در خصوص سایر فعالیت های کانون چهارده معصوم (ع) شهر ایلام گفت: با توجه به قرار گرفتن این کانون در یکی از مناطق حاشیه نشین شهر ایلام این کانون به عنوان یک مرکز فرهنگی توانسته در اجرای فعالیت های فرهنگی از جمله خدمات رسانی به نیازمندان و محرومین حاشیه نشین شهر ایلام  و همچنین تحت پوشش قرار دادن دانش آموزان نیازمند فعالیت های گسترده ای داشته باشد.

 

حجت الاسلام و المسلمین چراغی پور در ادامه  اجرای طرح های اوقات فراغت ، برگزاری مناسبت های ملی و مذهبی ، مشارکت گسترده در طرح های کمک های مومنانه از دیگر فعالیت های این کانون در  طول سال محسوب می شو.

 

در پایان این بازدید نیز کریم نظری از اعلام آمادگی این کانون جهت مشارکت در فعالیت های اربعین حسینی خبر داد و گفت : آشپزخانه مسجد چهارده معصوم (ع)  هم در بحث پخت غذا و اسکان آمادگی کامل جهت ارائه خدمات به زائران ابا عبد الحسین (ع) را دارد.