کانون‌های مساجد استان ایلام ظرفیتی بی‌بدیلی در خدمات‌رسانی به زائران سیدالشهدا (ع)
کانون‌هاي مساجد استان ايلام ظرفيتي بي‌بديلي در خدمات‌رساني به زائران سيدالشهدا (ع)
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام بیان کرد؛

کانون‌های مساجد استان ایلام ظرفیتی بی‌بدیلی در خدمات‌رسانی به زائران سیدالشهدا (ع)

هوشمند، ضمن تقدير از فعاليت‌هاي کانون‌هاي مساجد در ايام اربعين حسيني گفت: کانون‌هاي مساجد استان ايلام ظرفيت بي‌بديلي در خدمت‌رساني به زائران سيدالشهدا (ع) به شمار مي‌آيند.
شناسه خبر : 39484 تاریخ انتشار : ۱ مرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۵:۲۴

 به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان ایلام، «علی هوشمند» امروز شنبه (اول مرداد) در  حاشیه رونمایی از پوستر های  فرهنگی و مذهبی اربعین  حسینی  در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان ایلام  با اشاره به نقش محوری و پیشینیه قابل قبول فعالیت های فرهنگی ودینی از سوی کانون های مساجد در ایام اربعین  حسینی بیان کرد:  امسال نیز از ظرفیت  کانون های مساجد در اجرای  برنامه فرهنگی و هنری در اربعین حسینی   استفاده خواهد شد. 

 

 مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، با بیان اینکه امسال نیز در قالب ترکیبی از سازمان ها، نهاد ها و دستگاههای مختلف فرهنگی و دینی و انقلابی استان  برنامه های فرهنگی  اربعین حسینی برگزار می شود، افزود: به همین منظور  در چهار موضوع فرهنگی و هنری سوگواره هایی  در قالب های فیلم، شعر و عکس  نمایش و هنر های تجسمی  پیش بینی شده است  که امروز از پوستر این سوگواره ها رونمایی شد. 

 

هوشمند  در ادامه سوگواره شعر علمدار کربلا را یکی از همین سوگواره ها عنوان کرد که هفت سال متوالی به همت ستاد کانون های مساجد استان  ایلام  برگزار شده است و امسال نیز  برای هشتمین سال در بخش شعر  برگزار خواهد شد.

 

وی در پایان تعامل و همکاری  دستگاه های فرهنگی و هنری استان، نقطه عطفی در راستای اجرای فعالیت های متنوع فرهنگی و هنری به ویژه  در بحث اربعین حسینی و زمینه ساز اثرگذاری هر چه بهتر و بیشتر این  برنامه ها  عنوان کرد. 


گفتنی است در پایان این مراسم با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان، مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان و مسئول حوزه هنری استان از پوستر سوگواره های فرهنگی و هنری اربعین رونمایی شد.

کلمات کلیدی: