کانون‌های مساجد استان ایلام در تدارک برگزاری جشن‌های عید غدیرخم
کانون‌هاي مساجد استان ايلام در تدارک برگزاري جشن‌هاي عيد غديرخم

کانون‌های مساجد استان ایلام در تدارک برگزاری جشن‌های عید غدیرخم

کانون‌هاي فرهنگي و هنري مساجد استان ايلام با تدارک ويژه‌برنامه‌ها و فعاليت‌هاي مختلف،در تکاپوي برگزاري جشن‌هاي بزرگ دهه امامت و ولايت و عيد بزرگ غديرخم هستند.
شناسه خبر : 39351 تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۵۴

حجت الاسلام و المسلمین «علی چراغی پور» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان ایلام بیان کرد: به مناسبت دهه امامت و ولایت کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام در مناطق مختلف شهری و روستایی  با برگزاری جشن ها و  برنامه های متنوع فرهنگی و هنری دهه امامت و ولایت را گرامی داشتند.


 
مدیر ستاد فهما استان ایلام افزود : مشارکت در طرح های اطعام علوی، پخت و توزیع نذورات بین محرومین و نیازمندان، برپایی ایستگاههای صلواتی و فرهنگی، بازسازی واقعه غدیر در سطح کانون ها،  مسابقات کتاب و کتابخوانی، و نهج البلاغه خوانی، برپایی جشن‌های شادی و مسابقات ورزشی، مسابقات نقاشی با موضوع واقعه غدیر خم از جمله برنامه های کانون ها به مناسبت عید غدیر خم است.


 
وی، مردمی و مسجد محور بودن را رویکرد برنامه های عید غدیر خم عنوان و تصریح کرد: این برنامه ها با همکاری دستگاهای مختلف فرهنگی و فعال در مساجد اجرا می شوند.
 


حجت الاسلام والمسلمین چراغی پور در پایان عید غدیر خم رابزرگترین عید مسلمانان و روز تکمیل دین اسلام ذکر و خاطر نشان کرد : تبیین و معرفی  این عید بزرگ به نسل امروز یک وظیفه است که همه ما بایستی در این راستا تلاش نماییم