آغاز بازدید از فعالیت‌های کانون‌های مساجد ایلام با تمرکز بر دو محور طرح ملی فهما و اوقات فراغت
آغاز بازديد از فعاليت‌هاي کانون‌هاي مساجد ايلام با تمرکز بر دو محور طرح ملي فهما و اوقات فراغت

آغاز بازدید از فعالیت‌های کانون‌های مساجد ایلام با تمرکز بر دو محور طرح ملی فهما و اوقات فراغت

حجت الاسلام و المسلمين چراغي‌پور از آغاز طرح بازديد از فعاليتهاي کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد استان ايلام در راستاي اجراي دو طرح محوري «فهما» و «اوقات فراغت» خبر داد.
شناسه خبر : 39239 تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۰۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان ایلام، حجت الاسلام و المسلمین علی چراغی پور عصر چهارشنبه (22 تیر ماه) در بازدید از کانون فرهنگی و هنری «شهدای بانقلان» با اعلام این خبر به ستاد ارتباطات رسانه ای فهما استان ایلام اظهار کرد: با هدف ارتباط و تعامل هر چه بیشتر میان ستاد فهما و اعضای فعال  و ائمه جماعات کانون های مساجد  و نظارت بر برنامه ها و فعالیت های کانون ها  بازدید از کانون های مناطق شهری و روستایی استان ایلام از امروز در استان آغاز خواهد شد. 

 

مدیر ستاد فهما استان ایلام، رویکرد جدید برنامه های ستاد کانون های مساجد را ارتباط و تعامل با کانون ها عنوان کرد و افزود : در همین راستا  به منظور شکل گیری و ایجاد این ارتباط دو سویه، برنامه ریزی های لازم جهت بازدید دوره ای از کلیه کانون های مساجد استان در مناطق مختلف شهری، روستایی و عشایری استان انجام گرفته است. 

 

وی اجرای طرح اوقات فراغت بچه های مسجد  و مرحله چهارم طرح ملی فهما را دو فعالیت مهم پبش رو در کانون های مساجد ذکر کرد و خواستار مشارکت حداکثری  کانون های استان در این برنامه ها شد.

 

وی در ادامه تصریح کرد: کانون های استان همچون روال گذشته با مراجعه به سامانه  بچه های مسجدمیتوانند فعالیت های خود در قالب رواق ها ی مختلف به ثبت برسانند. 

 

حجت الاسلام و المسلمین چراغی پور پایان شهریور ماه را اخرین مهلت ثبت فعالیت های اوقات فراغت و  آذر ماه را آخرین فرصت ثبت گزارشات کانون ها در قالب طرح ملی فهما در سامانه بچه های مسجد ذکر کرد. 

 

مدیر ستاد فهما استان ایلام، در پایان ابراز امیداوری کرد :با روی کار آمدن دولت مردمی و توجه ویژه این دولت به برنامه های فرهنگی و دینی  شاهد رونق و حضور اقشار جامعه در برنامه ها و فعالیت های مسجدی باشیم.