اعلام برنامه‌های دهه امامت و ولایت در سطح کانون‌های مساجد استان ایلام
اعلام برنامه‌هاي دهه امامت و ولايت در سطح کانون‌هاي مساجد استان ايلام

اعلام برنامه‌های دهه امامت و ولایت در سطح کانون‌های مساجد استان ایلام

حجت الاسلام و المسلمين چراغي پور از برگزاري ويزه برنامه هاي دهه امامت و ولايت در سطح کانون هاي فهما استان ايلام خبر داد
شناسه خبر : 38785 تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۰۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان ایلام ، حجت الاسلام و المسلمین «علی چراغی پور» با اشاره به ویژه برنامه های ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان ایلام به مناسبت دهه امامت و ولایت گفت: همزمان با این ایام برنامه های مختلف فرهنگی، مذهبی، جشن در سطح کانون های استان پیش بینی شده است.


مدیر ستاد فهما استان ایلام، عطر افشانی و غبار روبی مزار شهدا ، برپایی ایستگاههای فرهنگی و صلواتی ، برگزاری نمایشگاه عکس واقعه غدیر خم ، برگزاری همایش نهج البلاغه بخشی از این برنامه‌ها عنوان کرد .


وی همچنین افزود:  توزیع و پخت غذا های نذری در بین نیازمندان  با عنوان اطعام علوی ، برگزاری مسابقات کتاب و کتابخوانی با موضوعات غدیر شناسی و فضائل امیر المومنان علی (ع) و برگزاری مسابقات ورزشی ویزه جوانان و نوجوانان عضو کانون با عنوان جام غدیر در رشته های ورزشی فوتبال، فوتسال ، والیبال از دیگر برنامه های کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان در دهه امامت و ولایت است.


حجت الاسلام و المسلمین چراغی پور با بیان اینکه این برنامه ها با همکاری دستگاههای فرهنگی و فعال در مساجد در استان برنامه ریزی شده است تصریح کرد : بزرگداشت اعياد بزرگ مسلمانان و دهه ولايت، ايجاد شور و نشاط در این اعياد بزرگ مذهبي ، و آگاه سازی جوانان و نوجوانان با مسله غدیر از اهداف برگزاری این برنامه ها است .


وی در پایان خاطر نشان کرد : عید غدیر خم فرصت بسیار مغتنمی است تا نسل جوان نسبت به اهل بیت (ع) به ویژه حضرت علی (ع) شناخت عمیق پیدا کنند و با فلسفه عید غدیر خم در تاریخ اسلام آشنا شوند