نمایشگاه مد و لباس ایرانی و اسلامی در ایلام افتتاح شد
نمايشگاه مد و لباس ايراني و اسلامي در ايلام افتتاح شد
با مشارکت ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان؛

نمایشگاه مد و لباس ایرانی و اسلامی در ایلام افتتاح شد

نمايشگاه مد و لباس ايراني اسلامي با همکاري ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي و هنري مساجد امروز در ايلام افتتاح شد.
شناسه خبر : 38710 تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۴۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان ایلام، این نمایشگاه با حضور جمعی از مدیران دستگاه‌های فرهنگی و هنری استان در محل مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی استان ایلام افتتاح شد.


«علی هوشمند» در حاشیه افتتاحیه این نمایشگاه در گفت و گو با خبرنگان اظهار کرد: نمایشگاه مد و لباس ایرانی و اسلامی توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با رویکرد حجاب و عفاف در استان دایر شده است.  


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام با بیان اینکه این نمایشگاه با همکاری دستگاه‌های مختلف فرهنگی از جمله ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد ، بسیج هنرمندان ، ستاد امر به معروف و نهی از منکر ، حوزه هنری برگزار شده است افزود : در این نمایشگاه بخشی از تولیدات هنرمندان استان در حوزه حجاب و عفاف و مد و لباس عرضه شده است.


وی همچنین بیان کرد :  تلاش شده است تا در این نمایشگاه هنرمندان از سراسر استان محصولات خود را برای عرضه و فروش باکیفیت به نمایش بگذارند.


به گفته مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان  این نمایشگاه مقدمه ای برای  حضور هنرمندان حوزه مد و لباس استان در نمایشگاه بین المللی فجر مد و لباس در تهران خواهد بود.

 

هوشمند یاد آور شد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با رویکرد فرهنگ ایجاد اشتغال برای بانوان و عرضه و تولید در حوزه محصولات ایرانی و اسلامی با سه ویژگی قیمت مناسب ، کیفیت خوب و تنوع و حق انتخاب فعالیت های خود را در این حوزه اجرا و تداوم خواهد داد .


 
وی در پایان خاظر نشان کرد: این نمایشگاه از امروز تا 16 تیر ماه در دو نوبت و صبح و عصر در محل مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی استان پذیرای علاقه مندان خواهد بود و چنانچه با استقبال علاقه مندان مواجه گردد تمدید خواهد شد.

 

این گزارش می افزاید: حجت الاسلام و المسلمین علی چراغی پور، در حاشیه این نمایشگاه به ستاد در مصاحبه ای با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) استان ایلام گفت:  ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام همواره از اجرای برنامه های فرهنگی و هنری با همکاری و تعامل سایر دستگاههای اجرایی بویژه در حوزه حجاب و عفاف استقبال خواهد کرد.

 

مذیر ستاد فهما استان ایلام با بیان اینکه ستاد کانون های مساجد در ایام مختلف سال ویژه برنامه های مختلفی در حوزه حجاب و عفاف توسط کانون های مساجد اجرا می کند، تصریح کرد : برگزاری دوره‌های آموزشی حجاب و عفاف ویژه زنان و دختران، حمایت از فعالیت های کارآفرینی کانون ها در حوزه حجاب و عفاف، اجرای برنامه های فرهنگی از جمله نمایشگاه و مسابقات فرهنگی با موضوع حجاب و عفاف از جمله این برنامه ها است. 

 

وی در پایان از کانون های مساجد به عنوان مروجان حجاب و عفاف در جامعه یاد و خاطر نشان کرد :در شرایطی که دشمنان ما با هجمه های گسترده حیا و عفت در جامعه ایرانی و اسلامی ما را نشانه گرفته اند وظیفه همه دستگاههای فرهنگی مقابله با جنگ نرم دشمنان است.