نمایشگاه مد و لباس ایرانی - اسلامی با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان ایلام برگزار می‌شود
نمايشگاه مد و لباس ايراني - اسلامي با همکاري ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد استان ايلام برگزار مي‌شود

نمایشگاه مد و لباس ایرانی - اسلامی با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان ایلام برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام و المسلمين چراغي‌پور از برگزاري نمايشگاه استاني مد و لباس ايراني اسلامي با همکاري ستاد فهما در ايلام خبر داد.
شناسه خبر : 38670 تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۳۴

 به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) استان ایلام،  حجت الاسلام و المسلمین «علی چراغی پور»، ضمن اعلام این خبر با بیان اینکه نمایشگاه استانی مد و لباس  ایرانی اسلامی، با همکاری چند مرکز و نهاد برگزار می شود، گفت: انجمن مد و لباس ایلام، ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان، انجمن هنرهای تجسمی، سازمان بسیج هنرمندان، حوزه هنری، کمیته حجاب و عفاف، شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در برپایی این نمایشگاه نقش داشتند.

 
مدیر ستاد فهما استان ایلام، در ادامه بیان کرد: توسعه و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف اسلامی بین اقشار مختلف مردم و به ویژه نسل جوان، معرفی مدهای ایرانی و اسلامی و همچنین حمایت از طراحان مد و لباس استان از اهداف برگزاری این نمایشگاه به شمار می آید.


 
وی افزود: این نمایشگاه از  ۱۲ تا ۱۶ تیرماه در  مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی ایلام برگزار و پذیرای علاقه مندان به مد و لباس ایرانی اسلامی خواهد بود.

 

 
حجت الاسلام و المسلمین چراغی پور با بیان اینکه نمایشگاه 12 تیرماه با حضور مسئولان اجرایی فرهنگی استان ایلام افتتاح می شود، گفت: علاقه مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند هر روز از ساعت ۹صبح تا ۱۱ و ۱۷ تا ۲۰ به محل برگزاری نمایشگاه مراجعه کنند.