نهضت بازگشت به مساجد با اجرای برنامه‌های فرهنگی در مساجد فراهم شود
نهضت بازگشت به مساجد با اجراي برنامه‌هاي فرهنگي در مساجد فراهم شود

نهضت بازگشت به مساجد با اجرای برنامه‌های فرهنگی در مساجد فراهم شود

حجت‌الاسلام و المسلمين چراغي‌پور گفت: کانون‌هاي مساجد با اجراي برنامه‌هاي مختلف فرهنگي هنري، زمينه حضور اقشار مختلف را در مسجد در دوران پساکرونا فراهم مي‌کنند.
شناسه خبر : 38548 تاریخ انتشار : ۶ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۲۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان استان ایلام، حجت الاسلام و المسلمین «علی چراغی‌پور» عصر یکشنبه ( پنجم تیر ماه) در مراسم افتتاحیه طرح اوقات فراغت کانون  «مهدیه» شهر ایلام، با اشاره به ظرفیت های  کانون های مساجد در اجرای برنامه های فرهنگی، هنری دینی و قرآنی اظهار کرد : طرح اوقات فراغت بچه های مسجد فرصت مناسبی  در جهت حضور اقشار جامعه به سمت مساجد است.


 
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام با اشاره به اینکه طرح اوقات کانون‌های مساجد امسال با شعار  «مسجد شور بندگی نشاط زندگی» اجرا خواهد شد تصریح کرد : این طرح از ابتدای تیر ماه در سطح 307 کانون فرهنگی و هنری در استان آغاز شده است.


 
وی بیان کرد : طرح ملی وقات فراغت در سال جاری در قالب طرح ملی فهما که امسال چهارمین دوره این طرح است برگزار و شرکت کنندگان  و اعضای کانون های مساجد می توانند با مراجعه به سامانه بچه های مسجد در این طرح ثبت نام نمایید.
 


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان ایلام یاد آور شد:  طرح اوقات فراغت از ابتدای تیر ماه سالجاری آغاز و تا پایان شهریور ماه با هدف جذب اقشار جوانان و نوجوانان به مساجد ترویج مهارت آموزی و نشاط بخشی برنامه های فرهنگی در مساجد اجرا می شود.


 
وی در ادامه از مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان خواستند تا با ثبت برنامه ها و فعالیت های خود در سامانه بچه های مسجد  در چهارمین دوره رویداد ملی فهما مشارکت فعال داشته باشند.


 
گفتنی، است، کانون  مهدیه شهر ایلام در سال جاری برنامه مختلف فرهنگی، آموزشی در قالب طرح اوقات فراغت برنامه ریزی و اجرا خواهد کرد.