طرح ملی اوقات فراغت از ابتدای تیر ماه در سطح کانون‌های مساجد استان ایلام اجرا می‌شود
طرح ملي اوقات فراغت از ابتداي تير ماه در سطح کانون‌هاي مساجد استان ايلام اجرا مي‌شود
با شعار «مسجد شور بندگی نشاط زندگی»؛

طرح ملی اوقات فراغت از ابتدای تیر ماه در سطح کانون‌های مساجد استان ایلام اجرا می‌شود

حجت الاسلام و المسلمين چراغي‌پور، از آغاز اجراي طرح ملي اوقات فراغت بچه‌هاي مسجد از ابتداي تير ماه و در سطح کانون‌هاي مساجد استان ايلام خبر داد.
شناسه خبر : 38366 تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۳۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان ایلام ، حجت الاسلام و المسلمین  «علی چراغی پور» صبح امروز (29 خرداد ) در نشست ستاد اوقات فراغت که در محل ستاد فهما برگزار شد، با اعلام این خبر اظهار کرد:  طرح ملی اوقات اوقات فراغت بچه های مسجد امسال همزمان با سراسر کشور از ابتدای تیرماه  در سطح 307 کانون فرهنگی و هنری مساجد استان آغاز و تا پایان شهریور ماه ادامه می‌یابد.

 

مدیر ستاد فهما استان ایلام با بیان اینکه این طرح امسال با شعار «مسجد شور بندگی نشاط زندگی» اجرا خواهد شد افزود : طرح ملی اوقات فراغت بچه های مسجد  در سال جاری در قالب طرح ملی فهما و رواق های 12گانه این  طرح اجرا و  شرکت کنندگان می توانند با مراجعه به سامانه بچه های مسجد در این طرح ثبت نام نمایند .

 

وی گفت: ستاد فهما در اجرای هر چه بهتر این طرح با دستگاه های فرهنگی و علمی و آموزشی از جمله مدارس و مراکز علمی  استان هم افزایی و مشارکت خواهد نمود.

 

حجت الاسلام و الملمین چراغی پور، در ادامه بیان کرد : برگزاری مراسم افتتاحیه و اختتامیه ، امضا تفاهم نامه با دستگاههای فرهنگی علمی و آموزشی استان ، بازدید از مراکز صنعتی و آموزشی  از اقدامات برنامه ریزی شده اجرای این طرح در استان خواهد بود.

 

وی در پایان جذب جوانان و نوجوانان به مساجد،  ترویج معارف اسلامی، مهارت آموزی و نشاط بخشی در تابستان از اهداف اجرای طرح اوقات فراغت بچه های مسجد عنوان کرد .