یک هزار 500 بسته غذایی به همت ستاد فهما استان ایلام میان نیازمندان توزیع شد
يک هزار 500 بسته غذايي به همت ستاد فهما استان ايلام ميان نيازمندان توزيع شد
همزمان با میلاد امام رضا (ع)؛

یک هزار 500 بسته غذایی به همت ستاد فهما استان ایلام میان نیازمندان توزیع شد

همزمان با ميلاد امام رضا (ع) و دهه کرامت يک هزار و 500 بسته غذايي گوشت گرم به همت ستاد فهما استان ايلام توزيع شد.
شناسه خبر : 38166 تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۳۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان ایلام، حجت الاسلام و المسلمین علی چراغی پور در حاشیه توزیع این بسته های غذایی به ستاد ا تباطات رسانه ای فهما استان ایلام اظهار کرد :  در راستای اجرای فعالیت های گسترده ستاد فهما در دهه کرامت امروز همزمان با  میلاد امام رضا (ع)  تعداد 1500 بسته غذایی گوشت گرم در  استان ایلام توزیع شد.
 
 
مدیر ستاد فهما استان ایلام، با بیان اینکه این تعداد بسته های غذایی  به مناسبت دهه کرامت از سوی خیرین برنامه تلویزیونی سمت خدا و موسسه و کانون حضرت خدیجه (س)  به استان ارسال شده است افزود : این چهاردهمین مرحله توزیع بسته های معیشتی گوشت گرم است که جهت توزیع در بین محرومین و نیازمندان به همت بچه های مسجدی توزیع می شود.


 
 
وی  در ادامه بیان کرد : با هماهنگی های انجام گرفته این تعداد بسته غذایی در بین زنان بی سر پرست در نقاط مختلف استان ایلام توزیع  شد.
 
حجت الاسلام و المسلمین چراغی پور،  ضمن تقدیر از حمایت های برنامه  تلویزیونی سمت خدا و موسسه حضرت خدیجه (س) در حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه و ارسال بسته های معیشتی به نقاط مختلف کشور تصریح کرد : اجرای این طرح  به همت بچه های مسجدی گامی موثر در تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب و رفع محرومیت از اقشار آسیب پذیر است.

 
وی در پایان خاطر نشان کرد : طی این 14 مرحله  از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون قریب به 20  هزار بسته در نقاط مختلف استان توزیع شده است.