اهدای 8 هزار جلد کتاب «جایگاه رفیع امام و امامت» به کانون‌های مساجد استان ایلام
اهداي 8 هزار جلد کتاب «جايگاه رفيع امام و امامت» به کانون‌هاي مساجد استان ايلام

اهدای 8 هزار جلد کتاب «جایگاه رفیع امام و امامت» به کانون‌های مساجد استان ایلام

علي هوشمند از اهداء 8 هزار جلد کتاب با عنوان " جايگاه رفيع امام و امامت " به کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد همزمان با دهه کرامت خبر داد
شناسه خبر : 38111 تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۲۸

«علی  هوشمند» با اعلام این خبر به ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان ایلام اظهار کرد : همزمان با ایام دهه کرامت و به منظور ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب و کتابخوانی در بین اعضای کانون های مساجد و لزوم  تقویت کتابخانه های این کانون ها تعداد 8 هزار جلد کتاب به کانون های مساجد استان ایلام اهدا شد .


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، فزود:  این کتاب ها با عنوان "جایگاه رفیع امام و امامت از منظر علی بن موسی الرضا (ع)"  است که جهت توزیع در مراسمات و برنامه های فرهنگی و هنری در دهه کرامت  در اختیار کانون های مساجد استان قرار گرفته است .


وی  در ادامه از کانون های مساجد به عنوان  بازوی اجرایی ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی در اجرای برنامه ها  و مناسبت های ملی و مذهبی  یاد کرد و گفت: تلاش شده است تا از  ابتدای امسال تاکنون برنامه ها و فعالیت های مختلف دینی و مذهبی در استان  از همکاری کانون های مساجد بهره مند شویم.


هوشمند یاد آور شد : با توجه به سیاست های دولت در راستای  مردمی سازی فرهنگ و هنر  و رویکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمینه احیا نهضت بازگشت به مساجد استفاده از ظرفیت کانون های مساجد و حمایت از برنامه ها و فعالیت های کانون ها در دستور برنامه های فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوده است .


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همچنین بیان کرد: در برنامه ریزی های صورت گرفته جهت اجرای برنامه های دهه کرامت استان محور بیشتر برنامه های این ایام در مساجد و حسینه ها پیش بینی شده است تا آحاد مردم بتواننداز این برنامه ها بهره مند شوند .


هوشمند  در پایان تعالی حوزه فرهنگ و هنر در تراز انقلاب اسلامی را نیازمند همراهی و همکاری همه مجموعه های فرهنگی و دینی دانست و خاطر نشان کرد : کانون های مساجد نیز در این راستا نقش  بسیار مهم و موتری دارند.