از برگزاری جشن میلاد کریمه اهل‌بیت (ع) تا پخت و توزیع نذورات در سطح کانون‌های مساجد استان ایلام
از برگزاري جشن ميلاد کريمه اهل‌بيت (ع) تا پخت و توزيع نذورات در سطح کانون‌هاي مساجد استان ايلام
به مناسبت دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه(س) صورت پذیرفت؛

از برگزاری جشن میلاد کریمه اهل‌بیت (ع) تا پخت و توزیع نذورات در سطح کانون‌های مساجد استان ایلام

برگزاري جشن هاي ميلاد حضرت معصومه (س) تا پخت و توزيع نذورات از جمله مهمترين فعاليت‌هايي است که به مناسبت دهه کرامت در سطح کانون هاي مساجد استان ايلام اجرا شد.
شناسه خبر : 38071 تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۴۴

حجت الاسلام و المسلمین «علی چراغی پور» با اعلام این خبر به ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان ایلام اظهار کرد : به مناسبت ایام دهه کرامت برنامه های مختلفی در سطح کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان پیش بینی شده است که همزمان با میلاد حضرت معصومه (س) و برگزاری جشن های روز دختر این برنامه ها در استان آغاز شده است .
 
مدیر ستاد فهما استان ایلام با بیان اینکه این برنامه ها امسال با شعار خدمت کریمانه  جهاد عالمانه در استان برگزار می شوند افزود : حضور خدام حرم مطهر رضوی در جشن های دهه کرامت کانون های مساجد ، تکریم دختران فعال عضو کانون ،  پخت غذا توزیع نذورات  در بین محرومین و نیازمندان ،  برگزاری جشن های دهه کرامت ، برگزاری محافل انس با قرآن و طرح تلاوت نور ، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری و کتابخوانی ، برپایی ایستگاههای صلواتی، نشست های بصیرتی ویژه زنان و دختران ، برگزاری جشن های میلاد امام رضا (ع)  از دیگری برنامه های دهه کرامت در سطح کانون های فهما استان ایلام است .
 
وی  با بیان اینکه این برنامه ها با همکاری نهاد های فرهنگی استان برگزار می شود  تصریح کرد : تلاش شده است برنامه های این ایام با حضور پرشور کودکان و نوجوانان با هدف آشنایی این قشر با سیره اهل بیت (ع) برگزار شوند .
 
حجت الاسلام و المسلمین چراغی پور، ایجاد نشاط اجتماعی ،  معرفی سیره  و سبک زندگی اهل بیت (ع) ، جذب اقشار مختلف جامعه بوِزه جوانان و نوجوانان به مساجد با برگزاری جشن های رضوی از اهداف برگزاری این برنامه ها عنوان کرد
 
گفتنی است این برنامه ها با میلاد حضرت معصومه (س) در سطح کانون های استان آغاز و با برگزاری جشن های میلاد امام رضا (ع) پایان می یابد.