امضای تفاهم‌نامه همکاری میان ستاد فهما و ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان ایلام
امضاي تفاهم‌نامه همکاري ميان ستاد فهما و ستاد امر به معروف و نهي از منکر استان ايلام

امضای تفاهم‌نامه همکاری میان ستاد فهما و ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان ایلام

تفاهم نامه همکاري بين ستاد فهما و ستاد امر به معروف و نهي از منکر استان ايلام همزمان با دهه کرامت به امضا رسيد.
شناسه خبر : 38035 تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۱۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما)، حجت الاسلام و المسلمین چراغی پور، صبح امروز (16 خرداد) در حاشیه این مراسم که در محل ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان برگزار شد هدف از امضا این تفاهم نامه را همکاری در راستای توسعه و  گسترش فریضه امر به معروف و نهی از منکر و  استفاده از ظرفیت کانون های فرهنگی و هنری مساجد در راستای این امر عنوان کرد.


 
مدیر ستاد فهما استان ایلام، با بیان اینکه  در حال حاضر 307  کانون  با 24 هزار نفر عضو  ثبت شده در سامانه فهما در سطح مناطق مختلف شهری و روستایی استان فعال است بیان کرد : همکاری بین این دو نهاد میتواند نقش تاثیر گذاری در احیا این فریضه الهی ایفا کنند.


 
وی، همچنین یاد آورد  شد : آماده هر گونه همکاری در راستای اجرای برنامه ها و فعالیت های فرهنگی و هنری  و آموزشی با ستاد امر به معروف و نهی از منکر در راستای  توسعه و ترویج این فریضه واجب در بین آحاد جامعه هستیم.


 
در ادامه این مراسم حجت الاسلام و المسلمین حاتمی نیز بر توسعه همکاری میان این دو نهاد فرهنگی تاکید و اظهار کرد : ستاد امر به معروف و نهی از منکر از منکر همواره  تعامل با نهاد ها و دستگاههای مختلف در  دستور کار فعالیت های خود دارد.


 
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان ایلام  با اشاره به اینکه احیا فریضه امر به معروف و نهی از منکر و توسعه و ترویج آن  نیازمند  توجه همگانی است تصریح کرد : انجام این تکلیف الهی در کاهش ناهنجاری اجتماعی و رستگاری جامعه  موثر خواهد بود.


 
وی در پایان خاطر نشان کرد : همه مردم و مسولان بایستی تلاش نمایند تا امر به معروف و نهی از منکر به وظیفه همگانی در جامعه تبدیل نموده که نتیجه اش ارتقا سطح فرهنگ و سلامت اجتماعی جامعه باشد.