‌اعلام ویژه برنامه‌های ارتحال امام خمینی (ره) در سطح کانون‌های مساجد استان ایلام
‌اعلام ويژه برنامه‌هاي ارتحال امام خميني (ره) در سطح کانون‌هاي مساجد استان ايلام

‌اعلام ویژه برنامه‌های ارتحال امام خمینی (ره) در سطح کانون‌های مساجد استان ایلام

حجت الاسلام و المسلمين چراغي‌پور از برگزاري ويژه برنامه‌هاي سي و سومين سالگرد ارتحال ملکوتي امام خميني (ره) در سطح کانون‌هاي مساجد استان ايلام خبر داد.
شناسه خبر : 37809 تاریخ انتشار : ۸ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۱۸

حجت الاسلام و المسلمین «علی چراغی پور» با اعلام این خبر به ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان ایلام اظهار کرد : همزمان با سی و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) ویژه برنامه های مختلفی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از جمله سیاه پوش نمودن مساجد و حسینیه ها و مراسمات سوگواری و عزاداری در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام پیش بینی شده است.


 
مدیر ستاد فهما استان ایلام، برگزاری  همایش اندیشه های امام خمینی (ره) از تحقق تا تداوم، همایش تجلیل از فعالان قرآنی کانون های استان، برگزاری محافل انس با قرآن در سطح کانون ها، اجرای طرح تلاوت نور و اهدا ثواب آن به روح پرفتوح بنیانگذار انقلاب اسلامی،  برگزاری نشست بصیرتی با محوریت تبیین اندیشه های امام خمینی، توزیع اقلام فرهنگی و تبلیغی در سطح کانون ها از جمله این برنامه ها عنوان کرد.


 
وی همچنین از برگزاری مسابقه وصیت نامه سیاسی الهی امام راحل (ره) ویژه اعضای کانون های مساجد استان خبر داد و تصریح کرد : این برنامه با هدف تبیین اشاعه اندیشه های امام راحل (ره) در سطح کانون های استان برگزار می شوند.


 
حجت الاسلام و المسلمین چراغی پور با بیان اینکه این انقلاب با نام و یاد امام خمینی (ره) گره خورده است افزود :  معرفی شخصیت و ارمان امام خمینی (ره) یک وظیفه همگانی است که همه باید در راستای این امر تلاش کنند.
 
وی در پایان امام خمینی (ره) را احیاگر تفکر دینی در جهان اسلام دانست   و خاطر نشان کرد : امروز وظیفه ماست که اندیشه های امام راحل (ره) به بهترین شکل به نسل جدید منتقل کنیم.