اختتامیه هشتمین جشنواره «نماز و رسانه» در ایلام برگزار می‌شود
اختتاميه هشتمين جشنواره «نماز و رسانه» در ايلام برگزار مي‌شود
مدیر ستاد فهما استان ایلام خبر داد؛

اختتامیه هشتمین جشنواره «نماز و رسانه» در ایلام برگزار می‌شود

حجت الاسلام و المسلمين چراغي‌پور ازبرگزاري مراسم اختتاميه هشتمين جشنواره استاني نماز و رسانه و تجليل از ۱۸ نفر از فعالان عرصه نماز در اين جشنواره خبر داد.
شناسه خبر : 37101 تاریخ انتشار : ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۲۲

حجت الاسلام و المسلمین «علی چراغی پور» با بیان این مطلب، به ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان ایلام اظهار کرد: فراخوان هشتمین جشنواره استانی نماز و رسانه دی ماه سال گذشته در سطح استان اعلام شد که با استقبال خوبی از سوی اصحاب رسانه استان همراه بود.


 
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام با بیان اینکه این جشنواره در هشت دوره به صورت متوالی برگزار شده است، تصریح کرد: محورهای این جشنواره شامل خبر، گزارش، مقاله، عکس، مصاحبه و  فضای مجازی بوده است  که در مراسمی با حضور مسئولان اجرایی و فرهنگی استان از فعالان رسانه ای عرصه نماز تجلیل می شود.


 
حجت الاسلام چراغی پور بیان کرد: این جشنواره به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، ستاد اقامه نماز استان ایلام، ستاد اقامه نماز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام،  خانه مطبوعات و رسانه های استان و خبرگزاری شبستان دفتر نمایندگی استان ایلام برگزار می شود.


 
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام ترویج و توسعه فرهنگ نماز از طریق فضای مجازی برای اقشار مختلف جامعه به‌ویژه نوجوانان و جوانان، تقویت مبانی اعتقادی و دینی نوجوانان و جوانان در فضای مجازی، شناسایی و تجلیل از فعالان نماز در عرصه فضای مجازی، کاهش آسیب‌های فضای مجازی از طریق گسترش پیام‌ها و محتواهای نماز از اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد.


 
وی، نماز اول وقت، نماز جماعت، نماز و  جهش تولید، نماز، فرهنگ اسلامی و دینی، ترویج فرهنگ نماز، مسجد و نماز، رسانه و ترویج فرهنگ نماز، نماز و سیاست، نماز، علم و تحصیل، نماز و معنویت، نماز و اقتصاد مقاومتی،  نماز و فضای مجازی، نماز و خانواده، نماز  و تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها از موضوعات این جشنواره ذکر کرد.


 
حجت الاسلام  و المسلمین چراغی پور در پایان خاطرنشان کرد: مراسم اختتامیه هشتمین دوره جشنواره استانی نماز و رسانه فردا سه شنبه در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امما جمعه ایلام با حضور مسئولان اجرایی و فرهنگی و با تجلیل از فعالان رسانه ای حوزه نماز در این استان برگزار می شود.