دو هزار جلد مفاتیح و ادعیه در سطح کانون‌های فهما استان ایلام توزیع شد
دو هزار جلد مفاتيح و ادعيه در سطح کانون‌هاي فهما استان ايلام توزيع شد
به مناسبت لیالی قدر؛

دو هزار جلد مفاتیح و ادعیه در سطح کانون‌های فهما استان ایلام توزیع شد

حجت الاسلام و المسلمين چراغي‌پور گفت: همزمان با ليالي قدر دو هزار جلد کتاب مفاتيح و ادعيه در سطح کانون‌هاي فهما استان ايلام توزيع شد.
شناسه خبر : 37029 تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۸:۲۰

حجت الاسلام و المسلمین «علی چراغی پور» با اعلام این خبر به ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان ایلام اظهار کرد: این کتاب ها به مناسبت فرارسیدن لیالی قدر و به همت ستاد فهما استان در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام توزیع شد.

 

وی با بیان اینکه اعضای کانون های مساجد استان ایلام در این ایام برنامه های مختلفی را تدارک دیده‌اند، گفت: از سیاه پوش کردن مساجد  تا برگزاری آیین های سوگواری و عزاداری و  توزیع مفاتیح و ادعیه، پخت  توزیع غذای نذری،  ختم قران ، برگزاری مسابقات فرهنگی  از جمله برنامه های کانون های مساجد استان ایلام است.

 

مدیر ستاد فهما استان ایلام افزود: توصیه های ضروری در خصوص رعایت شیوه نامه های  بهداشتی  نیز در برگزاری  آیین های شب های قدر و استفاده عموم مردم از این مراسمات به مدیران کانون ها ارسال شده است و بر رعایت فاصله اجتماعی  در مراسمات تاکید شده است. 

 

حجت الاسلام و المسلمین چراغی پور در پایان  با اشاره به فضلیت لیالی قدر این شب ها را بهترین  فرصت  برای   احیا و خود سازی دوباره انسان  و طلب مغفرت و آمرزش گناهان دانست که در که در احادیث و روایات متعدد از ائمه اطهار بر  اهمیت این شب ها تاکید فراوان شده است.