اسامی برگزیدگان پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» در استان ایلام اعلام شد
اسامي برگزيدگان پانزدهمين دوره مسابقات قرآني «مدهامتان» در استان ايلام اعلام شد
مدیر ستاد فهما استان ایلام خبر داد؛

اسامی برگزیدگان پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» در استان ایلام اعلام شد

حجت الاسلام و المسلمين چراغي‌پور با اشاره به پانزدهمين دوره از مسابقات قرآني مدهامتان، از اعلام اسامي برگزيدگان هر رشته در اين دوره از مسابقات خبر داد.
شناسه خبر : 36986 تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۴۴

حجت الاسلام و المسلمین «علی چراغی پور» با اعلام این خبر به ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان ایلام اظهار کرد: پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدها متان که اذر ماه سال گذشته  به صورت مجازی در استان برگزار شد 8 نفر به عنوان برگزیده این مسابقات در رشته های مختلف معرفی شدند.


 
مدیر ستاد فهما استان ایلام، «یاشار محمدیان» در رشته حفظ کل از کانون صادق آل محمد، «محمد جواد خانی» در رشته قرائت تحقیق از کانون مهدیه و «میثم خرمی» در رشته قرائت تحقیق از کانون صادق آل محمد، «محمد رضا هوری» در رشته قرائت ترتیل  از کانون زینبیه را به عنوان نفرات برگزیده  این مسابقات عنوان کرد.


 
وی گفت: همچنین در رشته  مفاهیم «نسرین جهانی نیا» از کانون اهل بیت، «امیر حسین قیصری» در رشته قرائت نماز از کانون الغدیر، و «محمد نجفی نژاد» و «آرین عبد الهی» در رشته حفظ جز 30 از کانون شهدای بانقلان سایر برگزیدگان  پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدها متان در استان ایلام  هستند.


 
مدیر ستاد فهما استان ایلام با اشاره به اینکه پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدها متان در 10 رشته برگزار شد بیان کرد : 253 نفر از اعضای کانون فهما استان ایلام در این مسابقات شرکت کردند.


 
حجت الاسلام و المسلمین چراغی پور افزود: برگزیدگان مرحله استانی این مسابقات به مرحله کشوری که اردیبهشت ماه سالجاری در مشهد مقدس برگزار می شود اعزام خواهند شد.