تکریم فعالان قرآنی کانون فرهنگی هنری نینوا در استان ایلام
تکريم فعالان قرآني کانون فرهنگي هنري نينوا در استان ايلام

تکریم فعالان قرآنی کانون فرهنگی هنری نینوا در استان ایلام

به همت ستاد فهما استان ايلام جمعي از فعالان قرآني در کانون فرهنگي و هنري نينوا شهرک شهيد کشوري شهر ايلام تکريم و تجليل شدند.
شناسه خبر : 36972 تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۰۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان ایلام، همزمان با شانزدهمین روز ماه مبارک رمضان با حضور حجت الاسلام و المسلمین چراغی پور مدیر ستادفهما و عظیم ایدی معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام ازجمعی از فعالان قرآنی در که در جلسه سنتی قران کریم کانون فرهنگی و هنری نینوا  حضور داشتند با اهدا جوایزی تجلیل به عمل آمد .

 

حجت الاسلام و المسلمین علی چراغی پور در این مراسم با گرامیداشت ماه مبارک رمضان ماه نزول قران به اهمیت تلاوت قرآن کریم در این ماه اشاره کردند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام با  بیان اینکه قران کریم معجزه جاوید پیامبر اسلام (ص)،کتاب هدایت بشر است افزود : رهنمود های این کتاب آسمانی سعادت و رستگاری دنیوی و اخروی انسان را به دنبال خواهد  داشت. 

 

وی توسعه ترویج اموزه های  این کتاب آسمانی را رسالت مهم  متولیان فرهنگی و قرآنی عنوان و بیان کرد :  در همین راستا کانون های مساجد نیز حمایت از فعالیت های قرانی و فعالان قرانی در اولویت برنامه های خود قرار داده است. 

 

وی با اشاره به اینکه اکتر کانون های مساجد در مناطق روستایی و محروم استان فعال هستند خاطر نشان کرد : ستاد فهما استان همواره توجه ویژه ای در حمایت از برنامه ها و فعالیت هذی این کانون ها در مناطق روستایی و حاشیه نشین دارد. 

 

در ادامه این مراسم، عظیم ایدی معاون قرآن و عترت  اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، با تقدیر از برگزار کنندگان مجالس قرانی  به حضور قشر عظیم بانوان در این برنامه ها اشاره کرد  و افزود : حضور بانوان در این مجالس بسیار با اهمیت است چرا که تربیت  دینی و اسلامی قشر آینده جامعه به عهده این  قشر است. 

 

وی با بیان اینکه  قران کریم سرشار  از آموزه های دینی و اسلامی است از  بانوان خواستند تا این آموزه ها  در زندگی خود جاری نموده و خانواده خود را براساس  سبک دینی و اسلامی تربیت کنند.

 

گفتنی است در این مراسم از 30 نفر از فعالان قرانی کانون نینوا  تجلیل به عمل آمد.