نشست‌های بصیرتی در سطح کانون‌های مساجد استان ایلام برگزار می‌شود
نشست‌هاي بصيرتي در سطح کانون‌هاي مساجد استان ايلام برگزار مي‌شود
به مناسبت ماه مبارک رمضان؛

نشست‌های بصیرتی در سطح کانون‌های مساجد استان ایلام برگزار می‌شود

حجت الاسلام والمسلمين چراغي‌پور گفت: همزمان با ايام ماه مبارک رمضان نشست هاي مختلف بصيرتي در سطح کانون هاي فهما استان ايلام در حال برگزاري است.
شناسه خبر : 36952 تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۰۷

حجت الاسلام والمسلمین علی چراغی پور با اعلام این خبر به ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان ایلام اظهار کرد : این نشست ها با موضوعات بصیرتی، پاسخگویی به شبهات دینی، احکام، موضوعات روز در سطح کانون های فهما برگزار می شود.


 


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام با بیان اینکه  این نشست ها با استقبال قشر جوان و  نوجوان در ایام ماه مبارک رمضان در سطح کانون ها در حال برگزاری است افزود : پیوند نسل جوان ونوجوان با فضای معنوی مساجد، افزایش سطح آگاهی دینی، تبیین مباحث  و ارزش های دینی برای این قشر از اهداف برگزاری این نشست ها است .


 
وی به نقش تاثیر گذار این نشست ها در تبیین مسائل مختلف فرهنگی، اجتماعی، دینی و روشنگری و بصیرت افزایی برای قشر جوان و نوجوان  اشاره و تصریح کرد :  تربیت نسلی آگاه یکی از وظایفی مهمی است که نهاد های فرهنگی و اجتماعی و دینی بایستی در راستای این امر تلاش کنند.


 
وی، بیان کرد : در این نشست ها از ظرفیت ائمه جماعات کانون های مساجد و طلاب و روحانیون حوزه های علمیه استان استفاده می شود.


 
حجت الاسلام و المسلمین چراغی پور در پایان با اشاره به  فعالیت 307 کانون در استان با قریب 24 هزار نفر عضو ابراز امیدواری کرد : با برگزاری این نشست ها  شاهد تربیت نسل آگاه با بینش در راستای تحقق آرمانهای انقلاب باشیم