جشنواره نقاشی قرآنی «آیات» ویژه ماه مبارک رمضان در ایلام برگزار می‌شود
جشنواره نقاشي قرآني «آيات» ويژه ماه مبارک رمضان در ايلام برگزار مي‌شود

جشنواره نقاشی قرآنی «آیات» ویژه ماه مبارک رمضان در ایلام برگزار می‌شود

حجت الاسلام والمسلمين چراغي‌پور گفت: همزمان با ايام ماه مبارک رمضان جشنواره نقاشي قرآني «آيات» ويژه اعضا کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد استان ايلام برگزار مي‌شود.
شناسه خبر : 36769 تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۳۹

حجت الاسلام و المسلمین «علی چراغی پور» با اعلام این خبر به ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان ایلام اظهار کرد: این جشنواره با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ویژه کودکان و نوجوانان عضو کانون های فهما در رده های سنی 7 تا 14 سال در استان ایلام برگزار می شود.
 
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، افزود : این جشنواره با موضوعات،  نماز، مسجد و قرآن و جلوه های رمضان در سطح کانون های فهما استان برگزار می شود.
 
وی، ضمن دعوت از اعضای کانون ها جهت حضور پررنگ در این جشنواره افزود : در پایان به بهترین آثار ارسالی جوایز اهدا خواهد شد.
 
حجت الاسلام و المسلمین چراغی پور، یاد آور شد : این جشنواره به همت ستاد فهما با همکاری اداره  کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، ستاد اقامه نماز، خبرگزاری شبستان برگزار می‌شود.
 
وی، ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای حضور جوانان و نوجوانان در فعالیت های مساجد عنوان کرد و افزود :  نهاد های فرهنگی و فعال در مساجد بایستی با  برنامه ریزی های لازم و اجرای برنامه های نشاط آفرین، زمینه حضور این قشر در مساجد  را فراهم نموذ
 
مدیر ستاد فهما در پایان کودکان و نوجوانان را آینده سازان این نظام دانست که بایستی با تقویت بنیه دینی و اعتقادی این نسل آنان را برای خدمت به این نظام و انقلاب آماده کرد.