برگزاری نمایشگاه کتاب علوم قرآنی در کانون حاج رضوان شهر ایلام
برگزاري نمايشگاه کتاب علوم قرآني در کانون حاج رضوان شهر ايلام

برگزاری نمایشگاه کتاب علوم قرآنی در کانون حاج رضوان شهر ایلام

حجت الاسلام و المسلمين چراغي‌پور از برگزاري نمايشگاه کتاب علوم قرآني همزمان با دهه دوم ماه مبارک رمضان در کانون حاج رضوان شهر ايلام خبر داد.
شناسه خبر : 36749 تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۲۵

حجت الاسلام والمسلمین «علی چراغی پور »با اعلام این خبر به ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان ایلام اظهار کرد : در این نمایشگاه  5 هزار جلد کتاب  با 50 در صد تخفیف در معرض دید علاقه مندان قرار می گیرد.
 
مدیر ستاد فهما استان ایلام با بیان اینکه این کتب شامل 270 عنوان کتاب هستند افزود:  علاوه بر کتب دینی و ادعیه اقلام فرهنگی و هنری نیز در این نمایشگاه عرضه می شود.
 
وی، از کلیه مدیران و اعضای کانون های فهما شهر ایلام جهت بازدید از این نمایشگاه، دعوت نمود.
 
مدیر ستاد فهما استان ، عرضه کتاب با قیمت مناسب جهت استفاده عموم مردم، ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب و کتابخوانی در بین اعضا کانون،  افزایش سطح اگاهی عمومی، افزایش سطح اندیشه و تفکر اسلامی  از اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد.
 
وی، همچنین با اشاره به فعالیت های ستاد فهما در حوزه کتاب و کتابخوانی بیان کرد : راه اندازی کتابخانه های عمومی و مخزن دار در سطح مساجد، توزیع کتب مختلف در ایام سال در سطح کانون های مساجد، برگزاری دوره های آموزشی ویژه کتابداران، مسابقات مختلف کتاب و کتابخوانی و برگزاری نمایشگاه کتاب از جمله این برنامه ها ذکر کرد.
 
حجت الاسلام و المسلمین چراغی پور در پایان پیشبرد اهداف فرهنگی و اجتماعی جامعه را در سایه ترویج فرهنگ مطالعه دانست و خاطر نشان کرد : نهاد های فرهنگی بایستی در این راستا تلاش نمایند.