فعالان قرآنی کانون های فهما در شهرستان چوار استان ایلام تجلیل شدند
فعالان قرآني کانون هاي فهما در شهرستان چوار استان ايلام تجليل شدند
با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام

فعالان قرآنی کانون های فهما در شهرستان چوار استان ایلام تجلیل شدند

همزمان با هشتمين روز از ماه مبارک رمضان و با حضور مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان، امام جمعه شهرستان چوار و مدير ستاد فهما از فعالان قرآني کانون هاي مساجد در شهرستان چوار تجليل به عمل آمد
شناسه خبر : 36714 تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۵:۰۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما ) استان ایلام، مراسم تجلیل از فعالان قرآنی کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان چوار همزمان با هشتمین روز ماه مبارک رمضان و به میزبانی کانون فرهنگی و هنری امام حسین (ع) برگزار شد که در این مراسم  جمعی از حافظان و قاریان قرآن کریم با اهدا جوایزی تجلیل به عمل آمد.
 
 
حجت الاسلام و المسلمین علی چراغی پور در این مراسم  با تبریک ماه مبارک رمضان ماه بهار قرآن، از این ماه به عنوان ماه خود سازی انسان برای تقویت تقوا و پرهیزگاری نام برد و اظهار کرد: در روایات مختلف از ائمه (ع) به اهمیت این ماه در ابعاد مختلف اشاره شده است.
 
مدیر ستاد فهما استان ایلام، ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای درک هر چه بهتر مفاهیم و آموزه های قرآن کریم دانست و از  فعالان قرآنی خواست تا تلاش خود را در راستای ترویج مفاهیم قرآن  بیش از گذشته کنند.
 
وی با اشاره به اینکه مساجدبهترین مکان برای تربیت نخبگان و جذب استعداد های قرآنی است تصریح کرد : کانون های  مساجد نیز در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب آماده حمایت از برنامه و فعالیت های قرآنی در سطح استان است
 
وی با بیان اینکه برنامه های امسال کانون های مساجد با شعار «هر مسجد یک پایگاه قرآنی» در استان برگزار می شوند خاطر نشان کرد : اکثر این فعالیت ها با محوریت برنامه های قرآنی برنامه ریزی و اجرا می شوند.
 
گفتنی است برگزاری محفل انس با قرآن، سفره کریمانه و تجلیل از جمعی از فعالان قرآن کریم شهرستان چواز ارجمله برنامه های این مراسم بود.