کلاس تفسیر قرآن کریم به همت ستاد فهما در مسجد جامع شهر ایلام برگزار می‌شود
کلاس تفسير قرآن کريم به همت ستاد فهما در مسجد جامع شهر ايلام برگزار مي‌شود

کلاس تفسیر قرآن کریم به همت ستاد فهما در مسجد جامع شهر ایلام برگزار می‌شود

همزمان با ماه مبارک رمضان کلاس‌هاي تفسير قرآن کريم هر روز با حضور نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه ايلام به همت ستاد فهما در مسجد جامع شهر ايلام برگزار مي‌شود.
شناسه خبر : 36599 تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۰۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان ایلام، حجت الاسلام و المسلمين چراغي پور امروز (15 فروردین) در خصوص اجرای این طرح به ستاد ارتباطات رسانه ای فهما استان ایلام گفت : این  کلاس ها شامل سلسله مباحث احکام، اخلاق و تفسیر قرآن کریم است که با حضور حجت الاسلام و المسلمین دکتر کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام هر روز همزمان با نماز ظهر و عصر در مسجد جامع شهر ایلام برگزار می شود.


 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام از عموم مردم بویژه مدیران و اعضای کانون های جهت حضور پر رنگ و استفاده از مباحث این جلسات دعوت نمود.
 
وی یاد آورد : در راستای فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری و اینکه هر مسجد یک پایگاه قرانی شود ستاد فهما ویژه برنامه های مختلف قرآنی در سطح کانون های مساجد برنامه ریزی و اجرا خواهد نمود.
 
حجت الاسلام و المسلمین چراغی پور، در ادامه با اشاره به اهمیت تلاوت قرآن و توجه به مفاهیم و مضامین این کتاب آسمانی بیان کرد : قران کریم تضمین کننده رستگاری انسان در دو جهان و مشعل  هدایت انسان برای رهایی از جهل و نادانی به سمت نور و روشنایی خواهد بود.
 
وی، همچنین، انس با قران کریم را موجب عاقبت بخیری انسان دانست و عنوان کرد : امروز وظیفه متولیان فرهنگی جاری نمودن این کتاب آسمانی و آموزه های آن در بین اقشار مختلف جامعه  بویژه جوانان و نوجوانان است.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد : کانون مساجد در این راستا  با جذب  اقشار مردم به سمت و سوی مساجد و توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی نقش تاثیر گذاری می توانند ایفا نمایند.