اعلام آمادگی کانون‌های مساجد ایلام برای همکاری با برنامه‌های فرهنگی دینی استان
اعلام آمادگي کانون‌هاي مساجد ايلام براي همکاري با برنامه‌هاي فرهنگي ديني استان

اعلام آمادگی کانون‌های مساجد ایلام برای همکاری با برنامه‌های فرهنگی دینی استان

حجت الاسلام والمسلمين چراغي‌پور گفت: کانون‌هاي مساجد با ظرفيت 307 کانون آماده همکاري با برنامه هاي فرهنگي و هنري استان در زمينه هاي مختلف است.
شناسه خبر : 36541 تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۰۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان ایلام، حجت الاسلام و المسلمین علی چراغی پور، امروز (14 فروردین )در جلسه شورای اداری استان ایلام،  با تبریک ماه مبارک رمضان ماه بندگی خدا اظهار کرد :  کانون های مساجد با 307 کانون در نقاط مختلف استان به عنوان پایگاههای مردمی آماده همکاری با برنامه های استان در زمینه های مختلف دینی فرهنگی و هنری هستند.
 
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، با بیان اینکه این کانون ها در نقاط مختلف شهری و روستایی فعال هستند افزود : در حال حاضر 24 هزار نفر نیز عضو کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام هستند.
 
وی، در ادامه با اشاره به ظرفیت عظیم این کانون ها در حوزه های مختلف تصریح کرد : با توجه به رویکرد و نگاه دولت جدید در خصوص مردمی کردن برنامه های فرهنگی و هنری  کانون های مساجد به عنوان پایگاههای دینی می توانند در تحقق این رویکرد موثر واقع شوند.
 
حجت الاسلام و المسلمین چراغی پور، همچنین یاد آورد شد : با توجه به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین کانون های مساجد نیز با ظرفیت عظیم قشر جوان و فعال خود می تواند در  راستای تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب می توانند گام های موثری بردارند.
 
وی در پایان خواستار حمایت مادی و معنوی از برنامه ها و فعالیت های کانون های مساجد و نگاه ویژه به این پایگاههای فرهنگی و اجتماعی در استان شد.