مساجد استان ایلام به همت بچه‌های مسجد غبار روبی و عطرافشانی می‌شوند
مساجد استان ايلام به همت بچه‌هاي مسجد غبار روبي و عطرافشاني مي‌شوند
در آستانه ماه مبارک رمضان؛

مساجد استان ایلام به همت بچه‌های مسجد غبار روبی و عطرافشانی می‌شوند

حجت‌الاسلام و المسلمين چراغي‌پور از غبار روبي و عطرافشاني از مساجد در استان ايلام به مناسبت ماه مبارک رمضان و به همت بچه‌هاي مسجد خبر داد.
شناسه خبر : 36479 تاریخ انتشار : ۸ فروردين ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۵:۰۸

حجت الاسلام والمسلمین «علی چراغی‌پور» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان ایلام اظهار کرد: با هماهنگی های انجام گرفته با مدیران و اعضای کانون های فرهنگی و هنری و در آستانه ماه مبارک رمضان مراسم غبارروبی و عطر افشانی مساجد انجام و آماده استقبال از ماه مهمانی خداوند خواهند شد.
 
مدیر ستاد فهما استان ایلام با بیان اینکه این مراسم به صورت نمادین همزمان با اولین روز ماه مبارک رمضان در مسجد کوثر شهر ایلام با حضور مدیر و کارکنان و اعضای کانون های فهما انجام می شود؛ افزود : در این راستا 20 مسجد استان به صورت نمادین در این روز غبار و عطر افشانی خواهند شد.


 
وی تصریح کرد: علاوه بر آیین های غبار روبی مساجد ویژه برنامه های مختلفی از سوی کانون های استان به جهت استقبال از ماه مبارک رمضان پیش بینی شده است که اجرا گردد.


 
مدیر ستاد فهما استان ایلام همچنین در خصوص سایر برنامه های پیش بینی شده در ماه مبارک رمضان در سطح کانون های استان گفت: ویژه برنامه های مختلفی با محوریت فعالیت های قرآنی برنامه ریزی شده است که در سطح کانون های فهما  اجرا شود.
 
وی درادامه یاد آورد شد: توصیه ها و آموزش های لازم نیز در خصوص رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در  اجرای برنامه ها و فعالیت ها ی ماه مبارک رمضان به مدیران و اعضای کانون ها شده است.

 

حجت الاسلام و المسلمین چراغی پور در پایان خاطر نشان کرد: تلاش خواهد شد تا در قالب اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی ویژه کودکان و نوجوانان از جمله قصه گویی، نقاشی شعر و نمایش های قرآنی زمینه پیوند نسل جوان با مساجد در ماه مبارک رمضان فراهم شود.