972 بسته نذر قربانی میان نیازمندان ایلامی توزیع شد
972 بسته نذر قرباني ميان نيازمندان ايلامي توزيع شد
در آستانه نیمه شعبان؛

972 بسته نذر قربانی میان نیازمندان ایلامی توزیع شد

در آستانه نيمه شعبان ولادت حضرت قائم (عج) به همت کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد استان ايلام 972 بسته نذر قرباني ميان نيازمندان ايلامي توزيع شد.
شناسه خبر : 36388 تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۳۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه اي (فهما) استان ايلام، حجت الاسلام و المسلمين علي چراغي پور با اعلام اين خبر به ستاد ارتباطات رسانه اي فهما استان ايلام اظهار کرد : سيزدهمين مرحله کمک هاي ارسالي از سوي خيرين برنامه تلويزيوني سمت خدا و موسسه و کانون حضرت خديجه (س)شامل 972 بسته گوشت گرم است که به همت بچه هاي مساجد و کانون هاي فهما در بين نيازمندان ايلامي توزيع شد.

 

مدير ستاد فهما استان ايلام با بيان اينکه طي اين 13 مرحله بيش از 18 هزار بسته گوشت گرم توزيع شده است افزود: اين بسته هاي قرباني ويژه ماه شعبان است که همزمان با ولادت حضرت قائم (عج) با کمک کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد در مناطق مختلف استان ايلام توزيع مي شود.

 

وي، اين حرکت بزرگ فرهنگي با کمک و همراهي خيرين و کانون هاي مساجد در راستاي حمايت از اقشار محروم و نيازمند جامعه بسيار تاثير گذار عنوان کرد.

 

حجت الاسلام و المسلمين چراغي پور، با اشاره به اينکه کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد همواره آماده جهاد و فعاليت در راستاي اعتلاي نظام مقدس جمهوري اسلامي و لبيک به فرمايشات رهبر معظم انقلاب هستند خاطر نشان کرد : اميدواريم اين طرح تا ريشه کن شدن کامل ويروس منحوس کرونا ادامه يابد و اقشار آسيب پذير بيشتري از اين طرح بهره مند شوند