در آستانه 18 اسفند اعضای فعال کانون شهدای فتح المبین تقدیر شدند
در آستانه 18 اسفند اعضاي فعال کانون شهداي فتح المبين تقدير شدند
مدیر کانون شهدای فتح المبین شهرستان دهلران استان ایلام خبر داد

در آستانه 18 اسفند اعضای فعال کانون شهدای فتح المبین تقدیر شدند

نجاتي گفت : به مناسبت 18 اسفند سالروز تاسيس کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد 10 نفز از اعضاي فعال اين کانون با اهدا جوايزي مورد تقدير قرار گرفتند
شناسه خبر : 35875 تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۵:۵۷

 سید محسن نجاتی، امروز (17 اسفند ) در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای فهما استان ایلام با تشریح برنامه و فعالیت های کانون شهدای فتح المبین در ایام مختلف سال  افزود : کانون فرهنگی و هنری شهدای فتح المبین به عنوان معین کانون های شهرستان دهلران در راستای ارائه خدمت به سایر کانون ها در حال فعالیت  است و در حال حاضر بیش از ۶۰ نفر از  جوانان و نوجوانان روستای استقلال بخش دشت عباس عضو کانون فرهنگی و هنری شهدای فتح المبین هستند.


مدیر کانون فرهنگی و هنری شهدای فتح المبین بخش دشت عباس شهرستان دهلران با بیان اینکه این کانون دارای کتابخانه فعال  است  بیان کرد: کتابخانه عمومی این کانون با 3 هزار و 500 جلد کتاب  و 50 نفر عضو ثابت پذیرای  علاقه مندان کودکان و نوجوانان و جوانان روستای استقلال  در طول روز می باشد.


وی ، با اشاره به اینکه کانون فرهنگی و هنری شهدای فتح المبین در طول سال برنامه های مختلفی در اعیاد، مناسبت های ملی و مذهبی با حضور اعضای کانون در مسجد صاحب الزمان(عج) روستای استقلال برگزار می کند، تصریح کرد:  گرامیداشت ماه مبارک شعبان و اعیاد نیمه شعبان برنامه ها و فعالیت های مختلفی نیز با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به صورت اطعام نیازمندان پیش بینی شده است که  برگزار شود.


نجاتی در ادامه در خصوص اجرای طرح ملی فهما در کانون شهدای فتح المبین نیز گفت : با برگزاری برنامه های ابلاغی در راستای اجرای این طرح در قالب 3 شبستان و 12 رواق کانون شهدای فتح المبین توانست با کسب۹ هزار و ۴۰ امتیاز مقام اول شهرستان و رتبه نهم استان ایلام را در سومین رویداد ملی فهما کسب نماید .


 وی همچنین  یاد آورد : در راستای گرامیداشت ۱۸ اسفند سالروز  تاسیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد  ۱۰ نفر از اعضای فعال این  کانون تقدیر به عمل آمد .


مدیر کانون فرهنگی و هنری شهدای فتح المبین  در پایان در خصوص اجرای طرح  کمک های مومنانه در کانون  نیز اظهار کرد : اعضای کانون شهدای فتح المبین  با همکاری نهادهای انقلابی  و اجرایی از جمله سپاه و خیرین  خانواده های نیازمند را  شناسایی وتاکنون  بیش از  ۵۰ بسته  معیشتی در بین این خانواده ها توزیع نموده است