جشن بزرگ انقلاب به همت کانون شهدای میمک در بخش گنجوان از توابع استان ایلام برگزار شد
جشن بزرگ انقلاب به همت کانون شهداي ميمک در بخش گنجوان از توابع استان ايلام برگزار شد

جشن بزرگ انقلاب به همت کانون شهدای میمک در بخش گنجوان از توابع استان ایلام برگزار شد

همزمان با دهه فجر و با حضور گسترده اقشار مردم جشن بزرگ انقلاب به همت کانون شهداي ميمک در بخش گنجوان استان ايلام برگزار شد.
شناسه خبر : 34873 تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۲۲:۳۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه اي (فهما) استان ايلام، همزمان با دهه فجر و با حضور گسترده اقشار مردم جشن بزرگ انقلاب، به همت کانون شهداي ميمک در بخش گنجوان استان ايلام برگزار شد.

در این مراسم مسوولان استاني ، محلي و سخنراني فرمانده سپاه امير المومنين (ع) استان ايلام و اجراي بازي هاي بومي و محلي و برگزاري نمايشگاه صنايع دستي در بخش گنجوان برگزار شد.

سردار «جمال شاکرمي» در اين مراسم با تبريک جهل و سومين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي به بيان رشادت ها و دلاور مردي هاي مردمان اين ديار در دفاع از اين تظام و انقلاب پرداخت.

فرمانده سپاه امير المومنين (ع) استان ايلام با بيان اينکه مردمان منطقه بولي به لحاظ موقعيت جغرافيايي و نزديکي به مرز عراق در زمان جنگ تحميلي مورد هجوم گسترده دشمن قرار گرفت افزود : تاريخ پايداري و در صحنه بودن مردمان اين ديار که چطور در مقابل دشمن ايستادگي کردند هرگز فراموش نخواهد کرد.

وي با بيان اينکه اين ديار خاستگاه مردان و زنان قهرماني است که فرزندان خود را براي دفاع از اين انقلاب فدا کردند تصريح کرد: سند ايستادگي و استواري شما شهيدان است که براي رسيدن به قله هاي ترقي و معنويت فدا شدند گفتني است اين مراسم با همکاري پايگاه بسيج، بخشداري، شوراي بخش گنجوان برگزار شد.