ویژه‌برنامه‌های کمیته مساجد ستاد بزرگداشت دهه فجر در استان ایلام/پیش‌بینی 20 عنوان برنامه
ويژه‌برنامه‌هاي کميته مساجد ستاد بزرگداشت دهه فجر در استان ايلام/پيش‌بيني 20 عنوان برنامه

ویژه‌برنامه‌های کمیته مساجد ستاد بزرگداشت دهه فجر در استان ایلام/پیش‌بینی 20 عنوان برنامه

حجت‌الاسلام و المسلمين چراغي‌پور، طي برگزاري نشست ويژه برنامه‌هاي کميته مساجد چهل و سومين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي در استان ايلام، از برگزاري 20 عنوان برنامه خبر داد.
شناسه خبر : 34621 تاریخ انتشار : ۴ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۱۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان ایلام: حجت الاسلام و المسلمین «علی چراغی‌پور»،  امروز (4 بهمن ماه) در نشست هماهنگی برنامه کمیته مساجد دهه مبارک فحر که با حضور کارکنان ستاد فهما ایلام برگزار شد، ضمن گرامیداشت فرا رسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به ارائه برنامه ها و فعالیت های کمیته مساجد استان ایلام در دهه مبارک فجر پرداخت.
 
مدیر ستاد فهما استان ایلام، با بیان اینکه 20 عنوان برنامه در سطح کانون های مساجد استان ایلام پیش‌بینی شده است که اجرا شود، افزود : این برنامه از 12 بهمن همزمان با سالروز ورود امام خمینی (ره) به کشور آغاز و تا 22 بهمن ادامه خواهند یافت.
 
وی، غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا، برگزاری  نمایشگاه دستاورد های کانون های مساجد، اجرای طرح آموزش هنر در مناطق روستایی استان به همت ستاد فهما، برگزاری جشنواره های فرهنگی و ورزشی، برگزاری جشن های انقلاب، برگزاری همایش های نقش مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی، برگزاری همایش انقلاب اسلامی و تحکیم بنیاد خانواده، اجرای طرح مواسات و همدلی و کمک های مومنانه، برگزاری نشست های بصیرتی ویژه اعضای کانون های مساجد،  را مهمترین یرنامه های کمیته مساجد استان ایلام در دهه مبارک فجر عنوان کرد.
 
حجت الاسلام و المسلمین چراغی پور، همچنین  برگزاری مسابقات کتاب و کتابخوانی، اهدا کتاب و بسته های فرهنگی، برگزاری جشن های تکلیف ویژه دختران و پسران عضو کانون ها، اجرا برنامه در فضای مجازی و ارسال پیامک در فضای مجازی، فضا سازی  و تبلیغات محیطی از دیگر برنامه های کانون ها در دهه مبارک فجر ذکر  کرد
 
وی، با بیان اینکه این برنامه ها با همکاری دستگاههای مختلف اجرایی استان برگزار می شوند از مدیران و اعضای کانون های استان جهت حضور پر رنگ در برنامه های و فعالیت های دهه مبارک فجر دعوت کرد.
 
مدیر ستاد فهما استان  ایلام ، با اشاره به اینکه ستاد  هماهنگی کانون های مساجد کشور همواره بر مردمی کردن برنامه ها و فعالیت ها در حوزه فرهنگ و هنر در سطح مساجد تاکید ویژه دارند بنا براین تلاش شده است تا این برنامه های با حضور اقشار مردم استفاده از ظرفیت های مردمی برگزار شوند.
 
حجت الاسلام و المسلمین چراغی پور، در پایان با اشاره به نقش محوری مساجد درپیروزی انقلاب اسلامی، تبیین و تشریح دستاورد های این انقلاب را وظیفه همگانی  دانست و خاطر نشان کرد : همه بایستی در راستای تبیین گفتمان انقلاب و انتقال فرهنگ و آرمانهای انقلاب به نسل کنونی تلاش نمایند.