فعالیت‌های کانون‌های مساجد استان ایلام در سالگرد شهادت سردار دلها/از توزیع بسته‌های معیشتی به نیابت از سردار سلیمانی تا برگزاری جلسات تلاوت قرآن
فعاليت‌هاي کانون‌هاي مساجد استان ايلام در سالگرد شهادت سردار دلها/از توزيع بسته‌هاي معيشتي به نيابت از سردار سليماني تا برگزاري جلسات تلاوت قرآن
فعالیت‌های کانون‌های مساجد ایلام در سالگرد شهادت سردار دلها/از توزیع بسته‌های معیشتی تا برگزاری جلسات تلاوت قرآن

فعالیت‌های کانون‌های مساجد استان ایلام در سالگرد شهادت سردار دلها/از توزیع بسته‌های معیشتی به نیابت از سردار سلیمانی تا برگزاری جلسات تلاوت قرآن

کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان ايلام در دومين سالگرد شهادت حاج قاسم سليماني، فعاليت‌هاي مختلفي را با حضور مردم و اعضاي کانون‌ها رقم زدند که از جمله آنها مي‌توان به توزيع بسته‌هاي معيشتي ميان نيازمندان به نيابت از سردار دلها و همچنين جلسات تلاوت قرآن اشاره کرد.
شناسه خبر : 34131 تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۳۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه اي (فهما)، مديران کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد استان ایلام در راستای گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی برنامه های متعددی را با مشارکت و حضور خودجوش مردم برگزار کردند که در ادامه به برخی از این سلسله ها فعالیت ها در گفت‌وگو با مدیران کانون ها اشاره می شود:

«بهمن آماده» مدير کانون حسين بن علي (ع) روستاي وارگه شهرستان چرداول گفت: مراسم گراميداشت سردار دلها به همت اعضای کانون و با حضور مسولان استاني و شهرستان چرداول و اقشار مردم روستا با اجراي برنامه هاي فرهنگي در روستاي وارگه برگزار شد.

همچنین «سيد محسن نجاتي» مدير کانون فتح المبين شهرستان دهلران نيز از برگزاري مراسم سوگواري و عزاداري مردم عرب نشين بخش دشت عباس شهرستان دهلران در فراق علمدار رهبر خبر داد و حضور اقشار مختلف مردم از پير و جوان و مرد و زن را مهمترين ويژگي اين برنامه دانست.

«نسترن عزيزي»، مدير کانون کوثر شهر ايلام، برگزاري نشست بصيرتي ويژه بانوان با عنوان «بانوان فاطمي پرچمداران مکتب سليماني»، را به عنوان برنامه شاخص این کانون معرفی کرد و گفت: در این مراسم بسته هاي معيشتي به نيابت از حاج قاسم در بين نيازمندان توزیع شد.

«نبي الله خاکي» مدير کانون امام حسين (ع) شهر چوار نيز به تقارن ايام فاطميه و سالگرد شهادت حاج قاسم اشاره و بيان کرد : به مدت پنج شب مراسم سوگواري و عزاداري با حضور سخنرانان و مداحان استاني در اين کانون در حال برگزاري است که ثواب اين برنامه ها به روح آن مرد بزرگ هديه مي‌شود.

همچنین مولايي، مدير کانون امام صادق (ع) شهرستان بدره از برگزاري مراسم ختم قرآن و صلوات در فضاي مجازي و هديه به روح سردار دلها به همت اعضاي اين کانون خبر داد.

این گزارش می افزاید: «کبري نوروزي» مدير کانون حضرت محمد (ص) شهرستان آبدانان نيز از برگزاري جلسه ختم قرآن در اين کانون همزمان با سالگرد شهادت سردار سليماني خبر داد.

«آمنه سپهوند» مدير کانون ريحانه النبي (ص) شهرستان ابدانان نيز تصريح کرد محفل انس با قرآن به همت کانون ريحانه النبي به مناسبت ايام فاطميه و شهادت سردار سليماني در اين کانون برگزار شد.

همچنین «ليلا حيدري» مدير کانون ريحانه النبي (ص) شهرستان ملکشاهي نيز برگزاري مراسم سوگواري و عزاداري و ختم قرآن از برنامه هاي اين کانون ذکر کرد.

«زينب نظري» مدير کانون حضرت علي اصغر (ع) شهرستان ايوان نيز همايش بانوان در سوگ سردار دلها و ايام فاطميه برنامه اين کانون در شهرستان ايوان عنوان کرد.

این گزارش می افزاید: پخش کليپ و سخنان حاج قاسم در فضاي مجازي اجراي گروههاي سرود کانون هاي مساجد، برگزاري مسابقات کتابخواني از وصيت نامه شهيد سليماني، ياد وا ه هاي شهدا، توزيع بسته هاي غذايي و معيشتي به نيابت از سردار سليماني حضور در مزار شهدا و غبار روبي و عطر افشاني مزار شهداي گمنام از ديگر برنامه هاي کانون هاي مساجد استان ايلام در دومين سالگرد شهادت سردار سليماني بود.