50 دست مانتو و شلوار بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع شد
50 دست مانتو و شلوار بين دانش‌آموزان نيازمند توزيع شد
به همت ستاد فهما استان ایلام؛

50 دست مانتو و شلوار بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع شد

حجت الاسلام و المسلمين چراغي‌پور گفت: همزمان با ايام فاطميه و شهادت حضرت زهرا (س) 50 دست مانتو و شلوار در بين دانش آموزان نيازمند ايلامي توزيع شد.
شناسه خبر : 34123 تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۰۱

حجت الاسلام و المسلمين «علي چراغي پور» با اعلام این خبر به ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان ایلام اظهار کرد : این تعداد پوشاک با حمایت های خیرین تهیه و در اجرای طرح های مواسات و همدلی و کمک های مومنانه ستاد کانون های فهما استان  بین دانش آموزان نیازمند در مناطق حاشیه نشین شهر ایلام توزیع شد.


 
مدیر ستاد فهما استان ایلام با بیان اینکه ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان همواره تعامل بسیار خوبی با دستگاهها و نهاد های مختلف فرهنگی و خیرین دارد تصریح کرد:  در ایام مختلف سال با کمک کانون های استان و شناسایی محرومین و نیازمندان اقدام به توزیع بسته های مختلف از جمله پوشاک، لوازم التحریر برای دانش آموزان، بسته های غذایی و معیشتی می کند.
 


وی با بیان اینکه کانون های مساجد استان در ایام کرونا در حمایت از اقشار محروم و نیازمند در میان دستگاههای مختلف استان عملکرد بسیار خوبی داشتند افزود : توزیع بیش از 11 مرحله بسته های غذایی گوشت گرم به میزان بیش از 15 هزار بسته در نقاط مختلف استان، توزیع مختلف بسته های غذایی با مشارکت و همراهی کانون های استان و حمایت های خیرین، توزیع پوشاک نوشت افزار، کیف و کفش، همراهی با طرح های ملی مواسات و همدلی و کمک های مومنانه نشان از حضور پر رنگ کانون های مساجد استان در این زمینه است.

 

حجت الاسلام و المسلمین چراغی پور در پایان یاد آور شد : کانون های مساجد استان در راستای لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب جهادی برا کمک به اقشار آسیب پذیر در همه زمینه فعال خواهند بود.