برگزاری مراسم شهادت حضرت زهرا (س) در کانون امام حسین (ع) شهرستان چوار
برگزاري مراسم شهادت حضرت زهرا (س) در کانون امام حسين (ع) شهرستان چوار
مدیر ستاد فهما استان ایلام خبر داد؛

برگزاری مراسم شهادت حضرت زهرا (س) در کانون امام حسین (ع) شهرستان چوار

حجت الاسلام و المسلمين چراغي‌پور از برگزاري سلسله مراسم‌هاي عزاداري همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) به همت ستاد فهماي ايلام و کانون‌هاي مساجد اين استان خبر داد.
شناسه خبر : 34112 تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۸:۲۱

حجت الاسلام و المسلمین «علی چراغی پور» با اعلام این خبر به ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان ایلام گفت : این مراسم همزمان با شب شهادت حضرت زهرا (س) در کانون فرهنگی و هنری امام حسین (ع) شهرستان چوار برگزار می شود.
 
مدیر ستاد فهما استان ایلام افزود : این مراسم همزمان با نماز مغرب و عشا با سخنرانی آیت الله سعیدی گلپایگانی، نماینده مردم استان ایلام در مجلس خبرگان رهبری و نوحه سرایی و عزاداری برگزار می شود
 
وی با اشاره به اینکه در دهه اول و دوم ایام فاطمیه کانون های مساجد استان به اقامه عزا پرداختند تصریح کرد : این مراسمات با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در سطح307  کانون  استان برگزار شد.


حجت الاسلام و المسلمين چراغي پور در ادامه به به تقارن برنامه های ایام فاطمیه و دومین  سالگرد شهادت سردار سلیمانی اشاره نمود و بیان کرد : این برنامه ها با استقبال گسترده عموم مردم استان ایلام در سطح مساجد و کانون های استان  برگزار شدند.
 
وی برگزاری مراسمات سوگواری و عزاداری، سیاه پوش نمودن مساجد و کانون ها،  اجرای طرح های ختم قرآن و صلوات، برگزاری مسابقات  فرهنگی و کتابخوانی، توزیع نذورات، برگزاری نشست های بصیرتی ویژه بانوان و دختران عضو کانون ها،  اجرای برنامه های مختلف در فضای مجازی از جمله برنامه های کانون های مساجد استان ایلام در ایام فاطمیه عنوان کرد.
 
مدیر ستاد فهما استان در ادامه با اشاره به  ویژگی های شخصیتی حضرت زهرا (س) از ایشان به عنوان الگوی کامل برای بانوان و زنان جامعه یاد و خاطر نشان کرد : کانون های مساجد در راستای  معرفی شخصیت بی نظیر ان  بانوی بزرگ رسالتی خطیر بر عهده دارند.

برگزاري مراسم شهادت حضرت زهرا (س) در کانون امام حسين (ع) شهرستان چوار