تبیین و ترویج مکتب سردار دل‌ها برای بچه‌های مسجد در استان ایلام
تبيين و ترويج مکتب سردار دل‌ها براي بچه‌هاي مسجد در استان ايلام

تبیین و ترویج مکتب سردار دل‌ها برای بچه‌های مسجد در استان ایلام

حجت‌الاسلام و المسلمين چراغي‌پور گفت: فعاليت‌هاي کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد استان ايلام با محور تبيين و ترويج مکتب حاج قاسم سليماني در دومين سالگرد شهادت آن دلاورمرد برگزار مي‌شود.
شناسه خبر : 33880 تاریخ انتشار : ۷ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۴:۲۱

حجت الاسلام و المسلمين «علی چراغی پور» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه اي (فهما)، ضمن تشريح برنامه ها و فعاليت هاي کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد استان ايلام در دومين سالگرد شهادت حاج قاسم سليماني اظهار کرد : برنامه هاي پيش بيني شده در دومين سالگرد سردار دلها در کانون هاي فهما با همکاري ساير دستگاههاي و نهاد هاي اجرايي استان برگزار خواهند شد.

مدير ستاد فهما استان ايلام، افزود : برگزاري نشست هاي بصيرتي ، يادواره هاي حاج قاسم سليماني ، مسابقات کتابخواني از وصيت نامه شهيد سليماني، مسابقات دلنوشته اي به سردار دلها، توزيع بسته هاي غذايي به نيابت از سردار دلها بين نيازمندان و محرومين، فضا سازي محيطي سطح مساجد و کانون ها، اجراي گروههاي سرود و محافل انس با قرآن و ختم قرآن و صلوات هديه ثواب آن به روح سردار سليماني، پخش کليپ و سخنراني هاي حاج قاسم در فضاي مجازي، غبار روبي و عطر افشاني مزار شهدا و مراسمات ويژه سالگرد سردار دلها در روز 13 دي ماه از برنامه ها و فعاليت هاي کانون هاي مسجد استان در دومين سالگرد شهادت سردار سليماني خواهد بود .

وي تبيين و ترويج مکتب حاج قاسم سليماني و آشنايي نسل جوان و نوجوان با ويژگي هاي شخصيتي آن شهید را از اهداف دیگر برگزاري اين برنامه ها عنوان کرد.

حجت الاسلام و المسلمين چراغي پور در ادامه از سردار سليماني به عنوان اسطوره اي در تاريخ اين انقلاب ياد و خاطر نشان کرد : امروز وظيفه ما است در جهت نشر مکتب آن مرد بزرگ گام برداريم