همایش بصیرت فاطمی در کانون فاطمه الزهرا اطهر(س) شهر ایلام برگزار شد
همايش بصيرت فاطمي در کانون فاطمه الزهرا اطهر(س) شهر ايلام برگزار شد

همایش بصیرت فاطمی در کانون فاطمه الزهرا اطهر(س) شهر ایلام برگزار شد

در آستانه نهم دي ماه همايش بصيرت فاطمي، ويژه بانوان در کانون فاطمه الزهرا اطهر (س) شهر ايلام برگزار شد.
شناسه خبر : 33848 تاریخ انتشار : ۶ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۵۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان ایلام: همايش بصيرت فاطمي در کانون فاطمه الزهرا اطهر(س) شهر ايلام در آستانه یوم الله نهم دی ماه برگزار شد.

این همایش امروز (6 دی ماه) باهمکاری ستاد فهما استان و شعار محوری «حماسه نهم دی ماه تجلی وحدت ملی رمز عبور از فتنه» با حضور جمعی از بانوان عضو کانون های فرهنگی و هنری مساجد در محل حوزه حوزه علمیه فاطمه الزهرا (س) شهر ایلام برگزار شد.


 
حجت الاسلام و المسلمین «علی چراغی پور» در این مراسم ضمن گرامیداشت حماسه نهم دی ماه، روز بصیرت میثاق امت با ولایت اظهار کرد: این حماسه تجلی ولایتمداری دشمن شناسی و بصیرت و همبستگی ملی  مردم ایران اسلامی بود.


 
مدیر ستاد فهما استان ایلام تصریح کرد :  حرکت خود جوش مردم کشورمان در این روز محاسبات دشمنان را به هم ریخت و عظمت ملت ایران را نشان  داد که چنانچه دشمنان بخواهند فتنه ای را آغاز کنند با حضورشان در صحنه این فتنه ها را خاموش خواهند کرد.
 


وی با بیان اینکه همزمان با دهه بصیرت بیش از 150 برنامه با همکاری دستگاه‌های مختلف در سطح برگزار می شود بیان کرد : کانون های مساجد استان ایلام در این برنامه ها و فعالیت ها همکاری ویژه ای خواهند داشت.
 
 
مدیر ستاد فهام استان ایلام گفت: مجموعه مراسم گرامیداشت نهم دی ماه در روز پنج شنبه در محل مصلی ها و مساجد سطح استان برگزار می شوند
 
 
حجت الاسلام و المسلمین چراغی پور در پایان از مدیران و اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان دعوت نمود تادر برنامه ها و فعالیت های یوم الله نهم دی ماه حضور پر رنگی داشته باشند.