دومین مسابقه بزرگ کتابخوانی کانون «الغدیر» آبدانان برگزار می‌شود
دومين مسابقه بزرگ کتابخواني کانون «الغدير» آبدانان برگزار مي‌شود
همزمان با ایام فاطمیه؛

دومین مسابقه بزرگ کتابخوانی کانون «الغدیر» آبدانان برگزار می‌شود

به مناسبت ايام فاطميه دومين مسابقه بزرگ کتابخواني در سال جاري به همت کانون الغدير شهرستان آبدانان استان ايلام برگزار مي شود.
شناسه خبر : 33691 تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۰۹

«محسن سلمانژاد» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، از برگزاری مسابقه کتابخوانی از کتاب «با نور فاطمه هدایت شدم» ویژه اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد خبر داد.
 
مدیر کانون الغدیر افزود: این مسابقه همزمان با ایام فاطمیه آغاز شده و اعضای کانون های فهما تا 10 بهمن فرصت دارند با مطالعه کتاب مذکور در این مسابقه شرکت کنند.
 
وی تصریح کرد : سوالات این مسابقه پایان دی ماه اعلام و شرکت کنندگان می توانند پاسخ سوالات به همراه مشخصات کامل خود به شماره های09186156547 و 09185940410 ارسال کنند.
  
 
وی یاد آور شد : با توجه به نزدیک شدن به دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی ثواب این اقدام فرهنگی به روح بزرگ حاج قاسم سلیمانی اهدا می شود.
 


 
مدیر کانون الغدیر در ادامه  تقویت فرهنگ مطالعه و کتاب و کتابخوانی در بین اعضای کانون های مساجد، آشنایی با معارف اهل بیت (ع) و تقویت بنیه دینی و علمی اعضای کانون های مساجد از اهداف برگزاری این مسابقه کتابخوانی برشمرد.
 
گفتنی است، کانون فرهنگی و هنری الغدیر تخصصی کتابخانه ای  شهرستان آبدانان استان ایلام یکی از کانون های فعال استان ایلام که در  حوزه کتاب و کتابخوانی فعالیت های گسترده ای اجرا کرده است.