دست‌اندرکاران کنگره سه هزار شهید استان ایلام از مدیر ستاد فهما استان تقدیر به عمل آوردند
دست‌اندرکاران کنگره سه هزار شهيد استان ايلام از مدير ستاد فهما استان تقدير به عمل آوردند

دست‌اندرکاران کنگره سه هزار شهید استان ایلام از مدیر ستاد فهما استان تقدیر به عمل آوردند

به منظور ارج نهادن به مشارکت مدير ستاد فهما استان در برگزاري کنگره سه هزار شهيد ايلام از حجت‌الاسلام و المسلمين چراغي پور تقدير شد.
شناسه خبر : 33363 تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۵۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان ایلام، طی مراسمی که در محل دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با حضور مدیران و دست اندرکاران کنگره شهدای استان ایلام برگزار شد از مشارکت و همکاری های ویژه حجت الاسلام و المسلمین «علی چراغی پور» مدیر ستاد فهما استان ایلام تقدیر به عمل آمد.


در متن این لوح تقدیر آمده است:
 
گام های استوارتان پاینده، پرچم همت و آزادگی تان سربلند ودرود خدا بر عزم راسخ و بی همتایتان که در تکریم ایثار، اخلاص و اقتدار به دل های نورانی، که سرشار از صفا است سنگ تمام گذاشتید.


برگزاری کنگره شهدا تاثیر همه جانبه ای بر فضای جامعه داشته و یکی از بزذگترین برنامه های فرهنگی و مقدمه ای برای مقابله با جنگ نرم دشمنان است، خوشا به حال آنانی که در این میدان بزرگ الهی قدم گذاشتندو صمیمانه در گرامیداشت یاد و خاطره عزیزان وطن همت گماشته اند، اینجانب با ارج نهادن به زحمات تمامی، دست اندرکاران و زحمت کشان برگزاری اجلاسیه شهدای روحانی استان ایلام این تلاش بی نظیر را ارج نهاده، از همت والای تمام کسانی که در این حرکت ارزشمند نقش آفرینی نمودند، صمیمانه سپاسگذاری می نمایم انیدوارم شاهد تداوم و استمرار این تفکر والا در جای جای میهن عزیز اسلامیمان باشیم.
 
گفتنی است این لوح سپاس با امضا سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیر المومنین (ع) و حجت الاسلام و المسلمین وعد مرادبیگی رئیس حوزه های علمیه استان ایلام به مدیر ستاد فهما استان ایلام تقدیم شد.