10 کانون استان ایلام که بیشترین امتیاز در سومین رویداد ملی فهما را کسب کردند تجلیل می‌شوند
10 کانون استان ايلام که بيشترين امتياز در سومين رويداد ملي فهما را کسب کردند تجليل مي‌شوند

10 کانون استان ایلام که بیشترین امتیاز در سومین رویداد ملی فهما را کسب کردند تجلیل می‌شوند

حجت الاسلام و المسلمين چراغي‌پور با بيان اينکه تنها 8 روز تا پايان سومين رويداد ملي فهما فرصت باقي است، گفت: به منظور تشويق کانون‌هاي استان ايلام، 10 کانون برتر که تاکنون بيشترين امتياز را در سامانه بچه‌هاي مسجد کسب کردند تجليل خواهند شد.
شناسه خبر : 33251 تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۸:۲۷

حجت الاسلام و المسلمین «علی چراغی پور» با اعلام این خبر به ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) اظهار کرد:  مدیران کانون هایی که در جریان سومین رویداد ملی فهما نسبت به ثبت برنامه ها و فعالیت های خود در سامانه بچه های مسجد اقدام نموده و بیشترین امتیاز را کسب نمودند از آنان تجلیل به عمل خواهد آمد.
 
مدیر ستاد فهما استان ایلام افزود : کانون های الغدیر، ریحانه النبی و اهل بیت در شهرستان آبدانان، کانون های شهدای سرابله، حسین بن علی (ع)  شهرستان چرداول و کانون های شهدای فتح المبین و پیروان ولایت شهرستان دهلران و کانون امام حسین (ع) شهرستان چوار و کانون شهدای بانقلان و بیت العباس (ع) در شهر ایلام کانون هایی هستند که تاکنون بیشترین امتیازات را کسب نمودند.
 
وی، در ادامه از مدیران کانون های استان خواست تا در 9 روز باقیمانده تا اتمام سومین رویداد فهما با مراجعه با سامانه بچه های نسبت به ثبت فعالیت های خود اقدام نمایند.
 
حجت الاسلام و المسلمین چراغی پور با بیان اینکه تاکنون بیش از 257 کانون استان نسبت به ثبت فعالیت های خود در سامانه بچه های مسجد اقدام نمودند یادآور شد : سومین رویداد ملی فهما در سه شبستان 12 رواق و بی از 40 فعالیت  جهت ثبت برنامه ها و فعالیت های کانون های مساجد برنامه ریزی شده است.
 
وی در با اشاره به اینکه طرح ملی فهما موجب تحرک و پویایی فعالیت های کانون ها شده است تصریح کرد :خوشبختانه در دو دوره قبل این طرح نیز کانون های استان ایلام به خوبی توانستند با سایر کانون های کشوری به رقابت بپردازند.
 
وی خاطر نشان کرد : مجموعه همکاران ستاد استان نیز به صورت شبانه روزی در راستای ارائه آموزش های لازم در خصوص ثبت فعالیت های کانون های استان در تلاش هستند.