پذیرش 134 نفر از اعضای کانون‌های مساجد ایلام در رشته مفاهیم مسابقات مدهامّتان
پذيرش 134 نفر از اعضاي کانون‌هاي مساجد ايلام در رشته مفاهيم مسابقات مدهامّتان

پذیرش 134 نفر از اعضای کانون‌های مساجد ایلام در رشته مفاهیم مسابقات مدهامّتان

حجت الاسلام و المسلمين چراغي‌پور از قبولي 134 نفر از اعضاي کانون هاي فهما استان ايلام در رشته مفاهيم پانزدهمين دوره مسابقات قرآني «مدهامّتان» خبر داد.
شناسه خبر : 33183 تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۳۷

حجت الاسلام والمسلمین «علی چراغی پور» با اعلام این خبر به ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان ایلام اظهار کرد : 151 نفر از اعضا کانون های مساجد استان ایلام از 11 کانون در رشته مفاهیم پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدها متان شرکت کردند.
 
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام با بیان اینکه در روزهای 18 و 19 آذر ماه آزمون این مسابقات به صورت مجازی برگزار شد افزود : از تعداد 151 شرکت کننده  استان ایلام در آزمون  134 نفر موفق به کسب نمره قبولی آزمون شدند.
 
وی یاد آور شد :این  آزمون از 5 درس اول کتاب تفسیر کوتاه بود که  شرکت کنندگان و اعضای کانون های  مساجد سراسر کشور به مدت 2 روز در این آزمون شرکت کردند
 
وی با بیان اینکه رشته مفاهیم از سری رشته  های مسابقات قرآنی «مدها متان» است تصریح کرد : امسال پانزدهمین دوره  این مسابقات  برگزار خواهد شد.
 
حجت الاسلام والمسلمین چراغی پور در پایان با اشاره به اینکه تاکنون 247 نفر از استان ایلام در این مسابقات ثبت نام نمودند خاطر نشان کرد :  شرکت کنندگان تا پایان آذر ماه فرصت دارند تا در مسابقات قرانی مدها متان شرکت نمایند.