کانون الزهرا (س) شهرستان دره شهر استان ایلام برگزیده پویش ملی ( از تبار زینب) شد
کانون الزهرا (س) شهرستان دره شهر استان ايلام برگزيده پويش ملي ( از تبار زينب) شد

کانون الزهرا (س) شهرستان دره شهر استان ایلام برگزیده پویش ملی ( از تبار زینب) شد

حجت الاسلام و المسلمين چراغي پور از برگزيده شدن کانون الزهرا (س) شهرستان دره شهر استان ايلام در پويش ملي از تبار زينب خبر داد.
شناسه خبر : 33182 تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۲۸

حجت الاسلام والمسلمین «علی چراغی پور» در گفت گو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)  استان ایلام اظهار کرد : از تبار زینب عنوان پویش ملی بود که به منظور انتشار گزارش، عکس و کلیپ از فعالیت های کانون های مساجد سراسر کشور در دوران کرونا برگزار شد.
 
مدیر ستاد فهما استان ایلام با بیان اینکه در این پویش ملی 3 کانون به عنوان برگزیده اول و 10 کانون به عنوان شایسته تقدیر انتخاب شدند افزود : خوشبختانه کانون الزهرا (س) شهرستان دره شهر با شرکت در این پویش ملی و انتشار تصاویر فعالیت های خود در دوران کرونا موفق به کسب عنوان برگزیده این مسابقات شد.
 
وی، یاد آور شد : کانون های برگزیده این مسابقات جایزه و لوح تقدیر  از ستاد هماهنگی کانون های مساجدکشور دریافت خواهند کرد.
 
حجت الاسلام و المسلمین چراغی پور با بیان اینکه کانون های استان ایلام در ایام کرونا خدمات گسترده ای در سطح  استان انجام دادند خاطر نشان کرد : از راه اندازی کارگاههای ماسک تا توزیع گسترده اقلام غذایی و بهداشتی در سطح استان، مشارکت در فعالیت های ملی از جمله طرح های کمک های مومنانه و مواسات و همدلی  از جمله این برنامه ها بود