پرستاران و کادر درمان شهرستان بدره به همت ستاد فهما استان ایلام تقدیر شدند
پرستاران و کادر درمان شهرستان بدره به همت ستاد فهما استان ايلام تقدير شدند

پرستاران و کادر درمان شهرستان بدره به همت ستاد فهما استان ایلام تقدیر شدند

به مناسبت ميلاد باسعادت حضرت زينب (س) و روز پرستار، طي مراسمي از جمعي ازپرستاران و کادر درمان شبکه بهداشت و درمان شهرستان بدره از توابع استان ايلام تقدير به عمل آمد.
شناسه خبر : 33123 تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۴۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه اي (فهما) استان ايلام: اين مراسم که در روز پنج شنبه ( 18 آذر ماه) با حضور جمعي از مسولان شهرستان بدره برگزار شد از تلاش هاي شبانه روزي پرستاران و کادر درمان اين شهرستان تقدير به عمل آمد.

حجت الاسلام و المسلمين علي چراغي پور، در اين مراسم با تبريک فرا رسيدن ميلاد باسعادت حضرت زينب (س) و روز پرستار از پرستاران به عنوان سربازان عرصه خدمت و جهاد بويژه در ايام کرونا نام برد.

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد استان ايلام، ايثار و از خود گذشتگي دو ويژگي بارز اين قشر دانست و اظهار کرد : جانفشاني هاي پرستاران و کادر درمان بويژه در شرايط سخت کرونا هيچ وقت از اذهان عموم پاک نخواهد شد.

وي از پرستاران به عنوان ايثارگران جامعه سلامت نام بردند که به مشابه رزمندگان دوران دفاع مقدس در پيکار مبارزه با ويروس منحوس کرونا جانانه مقاومت نمود و در اين راه نيز بسياري از آنان به خيل عظيم شهادت نائل آمدند.

حجت الاسلام و المسلمين چراغي پور، در ادامه ضمن تقدير از جانفشاني هاي اين قشر که با تعهد، انگيزه الهي برگرفته از مکتب عاشورا و با عشق در راستاي بازگرداندن سلامتي به کشور عزيزمان، ايران اسلامي چشم بر آسودگي خود بسته اند و در اين مسير پرتلاطم از هيچ کوششي دريغ نمي کنند؛ تصريح کرد: روز پرستار فرصت مغتنمي براي تجليل و ارج نهادن به خدمات و مجاهدت‌هاي ارزشمند و بي دريغ شما مدافعان سلامت است.

وي در پايان، ابراز اميدواري کرد: با ريشه کن شدن ويروس منحوس کرونا شاهد آرامش مردم در ايران و بلکه در تمام دنيا باشيم.