نمایشگاه دستاوردهای کانون‌های مساجد استان ایلام برگزار می‌شود
نمايشگاه دستاوردهاي کانون‌هاي مساجد استان ايلام برگزار مي‌شود
با حضور مدیر کل هماهنگی امور ستادی، روابط عمومی و بین‌الملل ستاد هماهنگی کانون‌های فهما؛

نمایشگاه دستاوردهای کانون‌های مساجد استان ایلام برگزار می‌شود

حجت الاسلام و المسلمين چراغي‌پور از افتتاح نمايشگاه دستاوردهاي کانون هاي فهما استان ايلام با حضور مشاور رئيس و مدير کل هماهنگي امور ستادي، روابط عمومي و بين‌الملل ستاد هماهنگي کانون‌هاي فهما؛ همزمان با 16 آذر روز دانشجو خبر داد.
شناسه خبر : 32878 تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۲۶

حجت الاسلام والمسلمین «علی چراغی پور» با اعلام این خبر به ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان ایلام اظهار کرد : نمایشگاه دستاورد های کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام  با حضور حجت الاسلام و المسلمین «امیر ارزانی» مشاور رئیس و مدیر کل هماهنگی امور ستادی، روابط عمومی و بین‌الملل ستاد هماهنگی کانون‌های فهما و «حمیدرضا ناطقی» مسئول دبیرخانه روستا و عشایر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی استان افتتاح می شود.
 
مدیر ستاد فهما استان ایلام، افزود: این نمایشگاه از 16 آذر ماه به مدت یک هفته در محل نگار خانه استاد «علی اشرف صندوق آبادی» دایر خواهد بود.
 
وی بیان کرد: در این نمایشگاه بیش از 50 قطعه عکس و تابلو و سایر فعالیت های کانون ها در حوزه‌های مختلف از جمله صنایع دستی، کار آفرینی،  و آثار دینی و مذهبی در مناطق شهری و روستایی در معرض دید علاقه مندان قرار خواهد گرفت.
 
حجت الاسلام و المسلمین چراغی پور تصریح کرد: این نمایشگاه با حضور مسولان استانی و دستگاههای فرهنگی و تبلیغی در راستای معرفی و تشویق و ترغیب کانون های استان و گسترش فعالیت های فرهنگی و هنری در جوار مساجد بر پا می گردد.


گفتنی است در حال حاضر 307 کانون فرهنگی و هنری در مناطق مختلف استان فعالیت دارند که در این نمایشگاه گوشه ای از فعالیت های این کانون ها در معرض  دید قرار خواهد گرفت.