ایلام سرزمین افتخار است/ مردم ایلام همانند ارتفاعات رفیعش بلندمرتبه هستند
ايلام سرزمين افتخار است/ مردم ايلام همانند ارتفاعات رفيعش بلندمرتبه هستند
فرمانده کل سپاه در اجلاسیه نهایی کنگره ملی شهدای استان ایلام؛

ایلام سرزمین افتخار است/ مردم ایلام همانند ارتفاعات رفیعش بلندمرتبه هستند

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در اجلاسيه نهايي کنگره ملي شهداي استان ايلام اظهار کرد: ايلام سرزمين افتخار است و مردمانش همچون ارتفاعاتش رفيع و بلند مرتبه هستند.
شناسه خبر : 32845 تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۴:۴۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه اي (فهما) استان ايلام، سردار «حسين سلامي» امروز 11 آذر ماه در کنگره سه هزار شهيد استان ايلام اظهار کرد: بزرگترين افتخار من و همسنگران و همه پاسداران اين است که خادمان و خاک کف پاي مردم ايران اسلامي باشيم و زيباترين آرزوي ما ذبح شدن در مسير آرزوهاي آسماني ملت ايران و قرباني شدن در راه عزت و آرمان هاي اين ملت و فدا شدن در راه تحقق اهداف بزرگ و سعادت آفرين رهبر و امام و پيشوازي عظيم الشان انقلاب مان است‌.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در ادامه افزود : در محفل الهي، آسماني شهيدان سرزمين درخشان ايلام هستيم، در چنين محفلي حتما بايد دورد و سلام و تحيت الهي را به روح درخشان امام راحل که منطق عزت و حکمت استقلال و حريت و آزادي و طريق اقتدار و اعتبار و آزاد شدن از بردگي را به ما آموزاند بفرستيم.

وي، تصریح کرد: سه هزار شهيد استان ايلام اگر در حادثه عاشورا مي بودند هرگز امام مسلمين در ميانه نبرد تنها نمي ماند. سردار سلامي، با اشاره به اينکه نقشه هاي سياسي استکبار با محوريت آمريکا براي ملت ايران همواره نقشه اي خطرناک و وسيع و توأم با توطئه هاي عميق براي شکست دادن ملت ايران بوده است و لحظه‌اي در اين مدت نبوده که آمريکا و متحدان او براي فرسوده کردن مردم از اهدافشان و از رسيدن دارو به مردم دست از تلاش برندارند تصريح کرد : قدرتي که در مقابل ما ايستاده بود امروز عقب نشيني کرده است.

وي، با اشاره به رشادت هاي ايلامي ها و کردستاني و کرمانشاهي ها در دوران دفاع مقدس گفت : اينات مردماني نبودند که از دشمن بترسند و از غرش توپ ها نپرسيدند، محکم ايستادند اما جنگ با هنرنمايي شهيدان به پايان رسيد و ايران استقلال و بزرگي خود را حفط و حتي ارتقا داد.

وي ادامه داد : ايران اسلامي و انقلابي امروز قدرتمند است و هر دشمني مي داند اينجا سرزمين اشغال شدني نيست و حالا به ميدان مبارزه اقتصادي و تحريم روي آورده اند. فرمانده کل سپاه، ياد اور شد : ايستادگي مردم در جنگ اقتصادي در مقابل اين مشکلات و مخاطرات کمتر از دفاع مقدس نيست و همه مردم در اين ميدان مبارزه وارد شدند.

سردار سلامي، با بيان اينکه ملت ايران در موقعيت برجسته اي از تاريخ قرار گرفته و در حال پيشرفت است خاطر نشان کرد : ما هنوز داراي مشکل هستيم اما از خطرات عبور کرديم.