برگزاری مسابقات کشوری حفظ قرآن کریم به همت کانون الغدیر شهرستان آبدانان استان ایلام
برگزاري مسابقات کشوري حفظ قرآن کريم به همت کانون الغدير شهرستان آبدانان استان ايلام

برگزاری مسابقات کشوری حفظ قرآن کریم به همت کانون الغدیر شهرستان آبدانان استان ایلام

سلمانژاد از برگزاري مسابقات کشوري حفظ قرآن در کانون الغدير شهرستان آبدانان استان ايلام خبر داد.
شناسه خبر : 32759 تاریخ انتشار : ۹ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۱۱

«محسن سلمانژاد» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان ایلام: اظهار کرد : افتتاحیه این مسابقات قرآنی  دوشنبه شب هشتم آذر ماه با حضور جمعی از فعالان قرآنی شهرستان آبدانان و حضور مجازی شرکت کنندگان قرآنی  در محل کانون الغدیر برگزار شد.
 


مدیر کانون الغدیر با بیان اینکه این مسابقات در رشته های حفظ 4 جز اول و 2 جز آخر قرآن کریم به صورت کشوری برگزار می شود افزود : این مسابقات به مدت 4 روز برگزار خواهد شد.


 
وی یاد آور شد : بیش از 150 نفر شرکت کننده از استان های مشهد، قم، شیراز، تهران، مرکزی، گرگان، زنجان، ایلام، ، در این مسابقات حضور دارند.


 
وی با بیان اینکه شرکت کنندگان کشوری به صورت مجازی و شرکت کنندگان استان ایلام به صورت حضوری در این مسابقات حضور خواهند داشت تصریح کرد : این مسابقات در رده های سنی زیر 15 سال و بالای 15 سال برگزار می شوند.


سلمانژاد یاد آور شد : مراسم اختتامیه این مسابقات نیز با حضور دو تن از قاریان برجسته کشوری حاج احمد دباغ و حاج وحید نظری برگزار خواهد شد.


 
وی در پایان خاطر نشان کرد : اختتامیه این مسابقات نیز روز جمعه 11 آذر ماه برگزار و بیش 60 میلیون جوایز به برندگان این مسابقات اهدا خواهد شد.