توزیع 3 هزار جلد کتاب در سطح کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام
توزيع 3 هزار جلد کتاب در سطح کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان ايلام
مدیر ستاد فهما استان ایلام خبر داد؛

توزیع 3 هزار جلد کتاب در سطح کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام

حجت‌الاسلام والمسلمين چراغي‌پور از توزيع 3 هزار جلد کتاب با نام و ياد شهدا در سطح کانون هاي فهما استان ايلام در آستانه برگزاري کنگره سرداران و 3 هزار شهيد استان ايلام و هفته بسيج خبر داد.
شناسه خبر : 32468 تاریخ انتشار : ۳ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۵۸

حجت الاسلام و المسلمین « علی چراغی پور» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، با اعلام این خبر به ستاد ارتباطات رسانه ای فهما استان ایلام اظهار کرد : این تعداد کتاب در راستای ادای دین به مقام شامخ شهدا به ویژه 3 هزار شهید استان ایلام در سطح 307 کانون و کتابخانه های کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام توزیع خواهد شد.


 
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام با بیان اینکه ستاد مساجد استان نیز در آستانه برگزاری این رویداد بزرگ فرهنگی در نظر دارد با اجرای  برنامه مختلف  فرهنگی و هنری سهمی در ادای دین به  مقام شامخ شهدای این استان داشته باشد افزود : در حال حاضر 79 کانون فرهنگی و هنری در سطح  استان ایلام مزین به اسامی و القاب شهدای گرانقدر هستند.


 
وی در ادامه در خصوص سایر فعالیت های کانون های مساجد در حوزه ایثار و شهادت نیز تصریح کرد : اجرای طرح سه شنبه های تکریم به منظور تجلیل از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، حضور اعضای کانون های مساجد در ایام مختلف سال در مناطق عملیاتی، حضور در مزار شهدا از جمله این برنامه ها است.
 
 
حجت الاسلام والمسلمین  چراغی پور یاد آور شد : هماهنگی های لازم با مدیران اعضای کانون های مساحد در جهت مشارکت و حضور گسترده در برنامه ها و اجلاسیه های کنگره ملی سه هزار شهید استان ایلام انجام گرفته است.


وی در  پایان توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را در بین نسل جوان و نوجوان را ضامن تداوم این نظام و انقلاب دانست و خاطر نشان کرد : امروز هر چه داریم به برکت خون و نام و یاد این شهیدان است.


 
گفتنی است : کنگره ملی 3 هزار شهید استان ایلام  11 آذر ماه سالجاری با پیام مقام معظم رهبری در استان برگزار خواهد شد.