بچه‌های مسجد 1200 بسته گوشت گرم میان نیازمندان استان ایلام توزیع کردند
بچه‌هاي مسجد 1200 بسته گوشت گرم ميان نيازمندان استان ايلام توزيع کردند
در آستانه برگزاری کنگره سرداران و سه هزار شهید استان ایلام؛

بچه‌های مسجد 1200 بسته گوشت گرم میان نیازمندان استان ایلام توزیع کردند

در آستانه برگزاري کنگره سرداران و سه هزار شهيد استان ايلام، 1200 بسته غذايي گوشت گرم به همت کانون‌هاي فرهنگي و هنري مساجد استان، بين نيازمندان ايلامي توزيع شد.
شناسه خبر : 32252 تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۳۳

حجت الاسلام و المسلمين « علی چراغی پور» در گفت‌وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای(فهما) استان ایلام، با اشاره به توزیع 1200 بسته گوشت گرم میان نیازمندان ایلام گفت: اين بسته هاي غذايي با حمايت هاي موسسه حضرت خديجه (س) و برنامه تلويزيوني سمت خدا، در آستانه برگزاری کنگره سه هزار شهید استان ایلام در سطح شهرستان‌های چرداول، ملکشاهي، ميمه و زرين آباد توزيع شده است.

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد استان ايلام گفت: اين يازدهمين مرحله کمک‌هاي موسسه حضرت خديجه و برنامه تلويزيوني سمت خدا در دوران کرونا به استان ايلام است که همت بچه های مسجد میان نیازمندان توزیع می شود؛ تاکنون بيش از 15 هزار 600 بسته گوشت گرم در اين 11 مرحله به استان ايلام ارسال و در مناطق محروم حاشيه نشين، روستايي و عشايري توسط کانون هاي مساجد توزيع شده است.

وي در خصوص برگزاري کنگره سرداران و سه هزار شهيد استان ايلام که مقرر است آذر ماه سال جاري در استان ايلام برگزار شود گفت : کانون هاي مساجد نيز با اجراي برنامه مختلف تلاش دارند تا سهمي در اداي دين به مقام شامخ شهيدان اين استان داشته باشند.

مدیر ستاد فهما استان ایلام خانواده هاي نيازمند بسياري در دوران کرونا به همت کانون هاي مساجد استان شناسايي شد که با حمايت گسترده ستاد فهما و کانون مساجد استان در قالب طرح هاي کمک هاي مومنانه و مواسات و همدلي مورد حمايت قرار گرفتند.

وي در پايان از حمايت هاي خيرين برنامه سمت خدا و موسسه خيريه حضرت خديجه (س) و ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد کشور تقدير نمود و خاطر نشان کرد : تا پايان دوران کرونا آماده دريافت نذورات خيرين و توزيع ان در مناطق مختلف استان خواهيم بود.