برگزاری جشنواره نقاشی «یار مهربان» در سطح کانون‌های مساجد استان ایلام
برگزاري جشنواره نقاشي «يار مهربان» در سطح کانون‌هاي مساجد استان ايلام

برگزاری جشنواره نقاشی «یار مهربان» در سطح کانون‌های مساجد استان ایلام

همزمان با هفته کتاب و کتابخواني جشنواره نقاشي «يار مهربان» در سطح کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد استان ايلام برگزار شد.
شناسه خبر : 32251 تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۴۵

حجت الاسلام و المسلمين « علی چراغي پور» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌‌اي (فهما) استان ايلام اظهار کرد: ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان ايلام در راستاي گراميداشت هفته کتاب و کتابخواني اقدام به برگزاري جشنواره نقاشي با عنوان «يار مهربان» کرده است.

 

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد استان ايلام با بيان اينکه اين جشنواره با استقبال کودکان و نوجوانان عضو در کانون هاي مساجد مواجه شده است، افزود: تاکنون بيش از 100 اثر نقاشي با موضوع کتاب و کتابخواني به دبیرخانه جشنواره رسیده است که در پایان برگزاری جشنواره به 10 اثر برگزیده جوایزی اهدا می شود.

حجت الاسلام و المسلمين چراغي پور در ادامه تصريح کرد : برگزاري نشست با کتابداران و مديران کتابخانه‌هاي مساجد استان به منظور فعال سازي مجدد آنها و اجراي برنامه ها و طرح هاي فرهنگي در راستاي جذب و تشويق کودکان و نوجوانان به اين کتابخانه از دیگر برنامه ستاد فهما ایلام در حوزه کتاب و کتابخواني خواهد بود.

 

مدير ستاد فهما استان ايلام در پايان ابراز اميدواري کرد : با توجه به وقفه اي که در فعاليت هاي حضوري کتابخانه هاي مساجد در دوران کرونا پيش آمده بود، با شروع مجدد فعاليت کتابخانه شاهد روتق روافزون و خضور جوانان و نوجوانان در برنامه ها و فعاليت هاي کتابخانه هاي کانون هاي مساحد باشيم.