کتابخانه کانون «الغدیر» شهرستان آبدانان استان ایلام میزبان برنامه های هفته کتاب خواهد بود
کتابخانه کانون «الغدير» شهرستان آبدانان استان ايلام ميزبان برنامه هاي هفته کتاب خواهد بود

کتابخانه کانون «الغدیر» شهرستان آبدانان استان ایلام میزبان برنامه های هفته کتاب خواهد بود

کانون الغدير که به عنوان کانون تخصصي کتابخانه‌اي استان ايلام فعاليت مي‌کند؛ به مناسبت هفته کتاب و کتابخواني ميزبان ويژه برنامه مختلف فرهنگي و هنري در هفته کتاب است.
شناسه خبر : 32092 تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۸:۳۷

«محسن سلمان‌ژاد» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان ایلام  اظهار کرد : به مناسبت هفته کتاب ویژه برنامه های مختلف فرهنگی و هنری از جمله برگزاری نمایشگاه کتاب به مدت یک هفته با 30 درصد تخفیف، ثبت نام رایگان اعضا جهت عضویت در کتابخانه در طول هفته کتاب، برگزاری نسشت تخصصی با موضوع کتاب و کتابخوانی با دعوت از اساتید و نویسندگان شهرستان آبدانان و دعوت از دانش آموزان و دانشجویان جهت بازدید از کتابخانه کانون  دعوت از اساتید حوزه و جلسات پرسش و پاسخ از برنامه های هفته کتاب در این کانون است .
 
مدیر کانون الغدیر شهرستان آبدانان یاد آور شد :  در حال حاضر کتابخانه تخصصی شهید مطهری کانون الغدیر  دارای  30 هزار جلد کتاب و  5هزار و 700 نفر  نیز عضو کتابخانه این کانون هستند.
 
وی، برگزاری مسابقات کتابخوانی در طول سال، اهدا رایگان کتاب به اعضا و عموم مردم، مشارکت اعضا کانون در طرح های ملی  در حوزه کتاب و کتابخوانی، از دیگر برنامه های این کانون در طول سال در راستای فرهنگ مطالعه و کتاب و کتابخوانی عنوان کرد.
 
سلمانژاد در  پایان خواستار تقویت کتابخانه های مساجد و حمایت های ویژه ستاد مساجد کشور از این کتابخانه ها  در جهت جذب حداکثری جوانان و نوجوانان به مساجد شد و خاطر نشان کرد : مطمئنا تجهیز کانون ها و کتابخانه های مساجد نقش مهمی پیشگیری از آسیب های اجتماعی در بین این قشر  و تقویت بنیه دینی آنان خواهد داشت.