کانون الغدیر آبدانان استان ایلام کانون برتر طرح ملی شنبه‌های کتاب شد
کانون الغدير آبدانان استان ايلام کانون برتر طرح ملي شنبه‌هاي کتاب شد

کانون الغدیر آبدانان استان ایلام کانون برتر طرح ملی شنبه‌های کتاب شد

حجت الاسلام و المسلمين چراغي پور گفت : کانون الغدير شهرستان آبدانان استان ايلام جز 36 کانون برتر کشور در طرح ملي شنبه هاي کتاب در سال 1399 شد.
شناسه خبر : 31924 تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۸:۴۶

حجت الاسلام و المسلمين علي چراغي پور با اعلام اين خبر به ستاد ارتباطات رسانه اي (فهما) اظهار کرد: کانون الغدير شهرستان آبدانان کانون تخصصي کتابخانه اي از کانون هاي فعال استان در زمينه ترويج فرهنگ مطالعه و کتاب و کتابخواني است.

 

مدير ستاد فهما با بيان اينکه اعضاي کانون همواره در برنامه ها و فعاليت هاي کتاب و کتابخواني ستاد حضور فعال دارند تصريح کرد : 11 نفر از اعضاي اين کانون نيز در مسابقات کتابخواني بهارانه فهما برگزيده شدند.

 

وي يادآور شد : در اجراي طرح شنبه هاي کتاب نيز که يکي از طرح هاي ستاد مساجد کشور در راستاي ترويج فرهنگ مطالعه و کتاب و کتابخواني است و در آن هر هفته روز هاي شنبه کانون ها نبست به معرفي يک کتاب به اعضا کانون اقدام مي کنند کانون الغدير مشارکت بسيار خوبي داشتند و توانستند در اجراي اين طرح از کانون هاي برتر کشور باشند.

 

وي خاطر نشان کرد : خوشبختانه اين کانون با اجراي برنامه مختلف فرهنگي و هنري توانسته اعضاي بسياري از کودکان و نوجوانان جذب نمايد.