کانون‌های فرهنگی هنری استان ایلام در ویژه‌برنامه‌های روز 13 آبان حضور می‌یابند
کانون‌هاي فرهنگي هنري استان ايلام در ويژه‌برنامه‌هاي روز 13 آبان حضور مي‌يابند

کانون‌های فرهنگی هنری استان ایلام در ویژه‌برنامه‌های روز 13 آبان حضور می‌یابند

حجت الاسلام و المسلمين چراغي‌پور گفت: اعضاي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان ايلام، در سلسله برنامه‌هاي طراحي شده به مناسبت روز 13 آبان حضور مي يابند.
شناسه خبر : 31744 تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۶:۱۳

حجت الاسلام و المسلمين علي چراغي پور در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه اي فهما استان ايلام ضمن گراميداشت 13 آبان ماه اين روز را ياد آور عزت و استقلال خواهي جوانان و نوجوانان اين انقلاب دانست که براي دفاع از کيان اين نظام و انقلاب در مقابل استکبار جهاني به پا خواستند.

 

مدير ستاد فهما استان ايلام با بيان اينکه قشر جوان و نوجوان نبض تپنده اين نظام و انقلاب هستند افزود : هر جا که کشور و انقلاب ما در هر زماني به حضور اين قشر نياز داشت همواره در همه عرصه ها و صحنه ها حضور داشتند.

 

وي با اشاره به اينکه 13 آبان ماه 57 نيز روز شکست عظمت و اقتدار استکبار جهاني و ظهور قدرت ايمان و توانايي جوانان و نوجوانان ايران اسلامي بود بيان کرد : ويژگي ضد استبدادي و استکباري جز هويت جدا نشدني جوانان و نوجوانان ماست.

 

وي در ادامه در خصوص برنامه و فعاليت هاي گراميداشت 13 آبان در سطح کانون هاي فهما تصريح کرد : با توجه به شرايط کرونايي برنامه هاي گسترده اي با محوريت فضاي مجازي در سطح 307 کانون استان پيش بيني شده است که اجرا شود.

 

وي تجديد ميثاق اعضاي کانون ها با آرمانهاي امام راحل (ره) و شهداي اين نظام و انقلاب، برگزاري مسابقات نقاشي با موضوع 13 آبان ماه، برگزاري نشست هاي بصيرتي ويژه نوجوانان عضو کانون ها، ارسال پيام در فضاي مجازي، فضا سازي کانون ها و حضور و مشارکت فعال در برنامه هاي گراميداشت 13 آبان در مناطقي که منع برگزاري برنامه ندارند از جمله اين برنامه ها عنوان کرد.

 

حجت الاسلام والمسلمين چراغي پور در پايان با بيان اينکه بيشتر اعضاي کانون هاي مساجد را جوانان و نوجوانان تشکيل مي دهند خاطر نشان کرد : اين قشر همواره در حفظ بصيرت و پيروي از امام(ره) و رهبر عظم الشان انقلاب اسلامي پيش قدم هستند