مسابقات مدهامتان روند رو به رشدی را تجربه‌ می‌کند/افزودن رشته‌های تفسیر و مفاهیم در دوره‌های بعد
مسابقات مدهامتان روند رو به رشدي را تجربه‌ مي‌کند/افزودن رشته‌هاي تفسير و مفاهيم در دوره‌هاي بعد
رتبه برتر در رشته «تلاوت نور» چهاردهمین دوره از مسابقات قرآنی مدهامتان؛

مسابقات مدهامتان روند رو به رشدی را تجربه‌ می‌کند/افزودن رشته‌های تفسیر و مفاهیم در دوره‌های بعد

پورتيمور ضمن تقدير ازبرگزاري چهاردهمين دوره از مسابقات قرآني مدهامتان اظهار کرد: اين مسابقات روند رو به رشدي را تجربه ‌مي‌کند و به نظرم افزودن رشته‌هايي نظير تفسير و مفاهيم در دوره‌هاي بعد مي‌تواند زمينه‌ساز حضور بيشتر مشتاقان قرآن در اين مسابقات باشد.
شناسه خبر : 31595 تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۱۷

«مرضیه پورتیمور» در گفت‌وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) استان ایلام، با اشاره به اینکه از سن 13 سالگی با تشویق پدرم وارد برنامه‌ها و فعالیت‌های قرآنی شدم، اظهار کرد: از آن زمان تاکنون توانسته‌ام 13 رتبه کشوری و بیش از 90 رتبه استانی را کسب کنم. همچنین کسب عنوان مدرس درجه سه کشوری گرایش معلم قرائت قرآن،  مدارک تربیت معلم، تربیت ممتحن و داوری صوت، لحن و تجوید قرآن کریم، از جمله نتایج تلاش‌های چندساله‌ام در عرصه قرآن است.
 
 
 
رتبه برتر در رشته «تلاوت نور» چهاردهمین دوره از مسابقات قرآنی مدهامتان که از کانون فرهنگی هنری «زینبیه» استان ایلام در این دوره شرکت کرده بود، افزود: سه دوره در این مسابقات شرکت کردم و می‌توانم بگویم سطح این دوره از مسابقات بالا بود و رقبا با آمادگی بیشتری نسبت به سال‌های گذشته شرکت کرده بودند و با وجود شرایط حاکم بر جامعه از نظر بیماری کرونا، متسابقین از سراسر ایران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مسابقات شرکت کردند.
 
 
 
وی ضمن قدردانی از مسئولان برگزاری چهاردهمین دوره از مسابقات قرآنی مدهامتان تصریح کرد: این مسابقات روند رو به رشدی را تجربه می‌کند و یکی از بزرگترین رویدادهای قرآنی کشور محسوب می‌شود که هرساله در حال برگزاری است.
 
 
 
پورتیمور در ادامه افزودن رشته‌هایی از جمله مفاهیم، تفسیر و حفظ جزء‌های کمتر از قرآن به مسابقات مدهامتان را به عنوان مولفه‌هایی برشمرد که می تواند سطح مسابقات را در آینده بالاتر برده و منجر به حضور بیشتر مشتاقان قرآن کریم شود